רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בספטמבר 2013

ידיעות בקצרה

זעזוע במערב העיר בני ברק. חילול שבת בחסות.העיריה. בשבת בשעה 2 בלילה, קבוצה של שבבניקים נכנסו לסוכתו הגדולה של כ"ק האדמו"ר מדעעש שליט"א הסמןכה לביהמ"ד, החלו לעשן ולזמר לקול הפלפונים, הגדילו והוציאו את המאווררים מהשקעים כדי להטעין את הפלפונים. יש לציין שכל זה התנהל יחד עם פקחי העיריה, שאמורים לשמור על השקט הם הצטרפו לחגיגה ועישנו יחד עם השבבניקים. לאחר כשעה יצאו לרחוב רבי טרפון וזרקו וניפצו מכל הבא ליד על הכביש בשאגות איומים.

********************************
בוקר טוב חברים. היום הילולת רבינו נחמן מברסלב זיע"א. טיפת התחזקות. וטיפת התעוררות לאבא בשמים על כל הטוב שגמלנו שזיכנו להגיע לחג הזה מתוך שלימות ושמחה
היום היארצייט של רבי נחמן מברסלב,
ר׳ נחמן לימד ששמחה אמיתית לא תלוי בפעולה מסוימת או מצב נפשי כל שהוא, אלא רק העובדה שאני יהודי, או זה שיש לי רצון להיות טוב, או מעשה טוב שעשיתי, וכמו שדלק חיוני לרכב, כך שמחה חיונית לנשמה!
ושמחת בחגך, היינו מעצם העובדה שזה חג שלך, מזה תשמח!

********************************
הראשל״צ הגר״ש עמאר ביקר היום בצהרים בבית החולים, בחדרו של מרן הגר״ע יוסף שליט״א, על פי הזמנתו האישית של מרן.  מרן שליט״א קיבלו בחום רב ובמקום נערכה תפילה מיוחדת במשך כמחצית השעה לרפואתו השלמה של מרן. הגר״ש עמאר ציין כי למרות השיפור הקל, המצב עדיין חמור וקורא לציבור להתכנס ולהרבות בתפילה לרפואתו של מרן מאור ישראל שליט״א.

********************************
חד ויסברג חד זיידא.       ואתא ויסברג והגיש לרשימיא וביקש לזידא דאתא לאיצטריפי ליה חד ויסברג חד זידא.             
  ואתא ביתר בתנופא וביקש לזידא דלא יאתא לויסברג דלא יצטרף לרשימיא דויסברגא חד ויסברג חד זידא.                      ואתא הולצמנא וחברא לזידא דהגיש לרשימיא דאכל אצל חיימקא טשולנט בכל לילה חד ויסברג חד זידא.                     ואתא ויסברג ולקחה לשיטייא דאיקרא קלינסקא דעשה בלגינותא בקרשישתא חד ויסברג חד זידא.                     ואתא סופר דביקש לבזבז מצלצליתא לבלגן ביתרא וצעק לויסברג דאכל לטשולנט דזידא חד ויסברג חד זידא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.