רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 בספטמבר 2013

ר' ישראל לא הסכים שיקימו אותו הוא קם לבד בכורעים ולשם כך הורה לבנות לו במה מיוחדת - ואיך זה עובד - לא ייאמן

מאת ויזניצער

קהל האלפיים שהשתתפו בתפילות בימי ראש השנה בויזניץ הופתעו לגלות שרבי ישראל החליט השנה שבשונה מאביו בעל "הישועות משה" וסבו "האמרי חיים" אותו אף אחד לא ירים מהריצפה לאחר שנופל בכורעים בזמן "עלינו לשבח".

כנהוג היה בויזניץ ששניים מחשובי אנ"ש היו עוזרים לרבי לקום מהרצפה בזמן שכורע ברך, אבל רבי ישראל כאמור רוצה לקום לבד. וכמובן שאדם בגילו ובממדי גופו אינו יכול לקום לבד, לצורך כך בנו מתקן מיוחד שהוכנס לביהמ"ד לפני עלינו לשבח ונבנה בעצם יום הדין במקום התפילה של האדמו"ר.

מדובר בראש ובראשונה במיזרון קטן בכדי שלא יכאב לו הברכיים ושני כריות ענקיות הבנויות בצורת שיפוע כדי שיהיה לו במה לתפוס ולקום. יצויין שלקראת יום הכיפורים משפרים את המתקן והרעיון הוא ששני בחורים יהיו כל התפילה תחת הבמה עליו עומד רבי ישראל והם יתנו קונטרה לכריות כדי שיוכל לקום.

10 תגובות:

  1. כידועו שבזמן "היום תאמצנו" הוא קופץ כמו משוגע לכן הוחלט ליום כיפור שמביאים לו טרמפולינה כדי שבזמן הקפיצות יגיע עד התקרה

    השבמחק
  2. מי זה השמן בתמונה הוא נראה מזעזע ומכוער נוראאאא.. איזו אישה התחתנה עם כזה חרה..

    השבמחק
  3. כמה עולה "מעיל" כזה? אני רוצה אחד, איפה אפשר לקנות?

    השבמחק
  4. זה רק מחזק את החשיבה שהבן הזה עשוי מאנושיות יותר משובחת מאשר אביו,שגם בהליכתו היה מנצל אנשים ונסמך עליהם. ע"ע אחיו וד"ל.

    השבמחק
  5. אני זוכר את סרולצ'ה מהיום שנעשה בר-מצוה ואין מה לעשות הוא היה תמיד בחור טוב ובעל לב זהב.
    ואם חכמה אתם מבקשים אז תפתחו ספר טוב.

    השבמחק
  6. הייתי מצפה מאתר דתי... שיהיה סגור ביום כיפור !!!! לא צוחחחקקקקק יחתיכת בהמה פוסטמהה.. אפילו החילונים מכבדים יום זה ואין שידורי רדיו.. תתבייש לךךך, אמן שכלב ינשך אותך

    השבמחק
  7. אני לא מבין מה הבעיה, זה נשמע מאד יפה שלא רוצה להשתמש עם אנשים ורוצה לעשות את זה לבד, וכפי שביררתי אכן הכניסו מזרון קטן ושני כריות לצדדים אבל זה ממש לא נשמע לי כמו בעיה הלכתית

    השבמחק
  8. ויזניצע בהמות הוא לא נתמך בידיו על אנשים שלא יראה מסכן חלילה כי זה מזכיר לו את ימיו היפים שאביו סילקו מעל פניו.. אז במקום זה הוא משתמש באנשים שידחפו אותו מהפופיק ללמעלה... נוווו מה זה משנה איך משתמשים אם האנשים.. רק מראה על צביעות שלו.. לרמות את הציבור ולשחק אותה צדיק

    השבמחק
  9. הוא בסה"כ בן 68 ואני מכיר לא מעט בני 68 שיש להם יכולת מלאה לכרוע ולקום בלי שיצטרכו בחורים חסויים ומהנדסי מכונות שיבנו מכשירים. אני יודע שהיתה לו תאונה, אבל הבעיה האמיתית היא המשקל. הוא שוקל לפחות 50 ק"ג יותר מידי וזה רק ענין של זמן (לא רב) עד להתקף הלב הבא או השבץ הסופי. שנה טובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תרגיע !

      אתה מתיחס לבדיחות של הרב שאולזון כאילו היו עובדות בדוקות !

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.