רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

כל חברי מועצת עיריית ב"ב התכנסו כעת בסוכת ראש העיר אברהם רובינשטיין.

בברית לבן דן גרטלר:הגר"ש ואזנר סנדק.רבי דוד אבוחצירא ונדבורנה השתתפו
ראש עירית ב"ב רובינשטיין ומ"מ זייברט הגיעו הבוקר להגר"מ גרוס

משה ויהודית מקדמים את מנהיגות עמאר. דרעי מתנגד קשות. מלחמת עולם. דרעי עומד לפרוש ביום שעובדיה יעצום עיניים. אסקסלסי אמר הבוקר למקורביו נהפוך את דרעי לאבק.

גורם בכיר בש"ס לאיתי גדסי: רובינשטיין והנהגת שלו"א מנצלים את העובדה שדרעי עסוק עם מצב הגר"ע ומפרים סיכומים ברורים - תפקיד המ"מ שהובטח לש"ס בביתר הועבר לדגל

דובר ש"ס לשעבר איציק סודרי בגלי צה"ל: אנו מתפללים לשלום הגר"ע יותר בשביל עצמינו מלהרב, שימשיך להנהיגינו. על נושא הראשל"צ הגר"ש עמאר: 'אני מתפלא על כלי תקשורת שבחרו לעסוק בנושא הציני הזה'
.
קול חי: הזוכים במצעד השנתי עם יוסי אייזנטל: שיר השנה: יש תקווה - בני פרידמן, זמר השנה: אברהם פריד, אלבום השנה: קבעתי - אהרון רזאל.

שובו בנים: עד כה הגיעו למרקש 370 איש לחגוג שמחת תורה עם הרב ברלנד, הבוקר 70 איש הגיעו בטיסה דרך ברצלונה, הערב תפילה עם הרב בבית הכנסת המרכזי במרקש לרפואת הגר"ע.

פרויקט חג בווינט: שלושת הרבניות של המגזר החרדי. הרבנית מבעלזא - "האדמו"רית של חסידות בעלזא", הרבנית לאה קולדצקי - "גדולת הדור של המגזר הליטאי" והרבנית יהודית יוסף - "האשה שמאחורי הגר"ע".

ב"ב: אזור רחובות ר"ע פינת השומר, חושך מוחלט. הרמזורים לא עובדים. מדובר בפיצוץ בארון חשמל.

ביקורי חג: הגרב"ד פוברסקי הגיע כעת לביקור בבית הגר"נ קרליץ, הגרש"י בורנשטין הגיע לפני זמן קצר לביקור בבית הגרב"ד פוברסקי.

אלפים בישיבת 'אור החיים' ברחוב עזרא בירושלים. ינאמו: הרבנים: שלום כהן, משה צדקה, בקשי דורון, הראשל"צ הגר"י יוסף.

הצלחה ענקית לפרוייקט שערים עסקים למען הקהילה
2500ילדים השתתפו באירועים שהופקו למען ילדי העיר
פרסו חסות על האירועים בזאר שטראוס וטמבורית.
שערים בשיתוף העסקים והמתנסים ימשיכו להפתיע בעוד אירועים כאלו

הסכם הפשרה בפרויקט סלונים קרס. הרב פויזן שפיקח בהסכמת כולם, פרש ומאשים את 'אתרא קדישא' בפיצוץ הסיכומים.

הגר"ל מינצברג מנהיג קהילת המתמידים, מבקר כעת בסוכתו של ר"ע ביתר מאיר רובינשטיין עם כל גבאי ומנהלי הקהילות של מתמידים בעיר, "אתה הנציג שלנו" קבע.

כעת בסוכתו של חנוך ורדיגר, יו"ר 'טוב לירושלים', בהר נוף נציגי ופעילי 'טוב' ברשימות בירושלים, באלעד, בביתר, בבית שמש, ובעמנואל. בין היתר, נוכחים אהרון סלומון, יו"ר 'טוב לבית שמש', ישראל פכטר, נציג 'טוב' ברשימה המאוחדת בביתר, עו"ד יחזקאל רוזנבלום, נציג ברשימת 'טוב לירושלים', אריאל דרעי, מנכ"ל 'טוב', ועוד.

עדכון: מדי פעם ידויי אבנים לעבר כוחות המשטרה סמוך לשער שכם וכן לעבר אוטובוס אגד אין נזק ואין נפגעים. בסה"כ נעצרו 11 חשודים בידויי האבנים. כוחות משטרה במקום
כוחות יס"מ ובילוש נכנסו כעת ליצהר, כנראה במטרה לעצור את בעז אלברט, הכוחות מקיפים כעת את בית אלברט.

בדף הפייסבוק של סטטוסים מצייצים נכתבו היום שני פוסטים בגנות הרב עובדיה יוסף. עד מהרה התפתח וויכוח שבמהלכם כותבות הפוסט קיבלו איומים. אי לכך מנהלי הדף אומנם מחקו את הפוסטים, אבל כתבו כי הם יוצאים לחופש ולא מפרסמים כלום בדף בעקבות האיומיים על הכותבות.

שמות הזוכים במצעד השנתי של רדיו 'קול חי' עם יוסי אייזנטל;
שיר השנה: יש תקווה - בני פרידמן
אלבום השנה: קבעתי - אהרון רזאל.
זמר השנה: אברהם פריד

רשת ב: פרופ' פסטרנק כעת בשידור חי: אין שינוי במצב מצבו יציב אך קשה ! יש אופטימיות, מנסים לייצב את המערכות, קוצב הלב הוא טכני, אין סכנה מיידית לחייו, הדיאליזה הצליחה

המועמד לראשות אלעד ישראל פרוש יצא כעת מביקור חג ממושך אצל הגר"מ מלכה רבה של אלעד, מלווה בסגר"ע ח"מ כץ, סגר"ע פיני גרוס וחבר המועצה מני אמיתי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.