רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

עוד פרובוקציה והצגה מבית אתרא קדישא שלא הצליחה, הציבור לא אוכל שטיקים

מאת עדה'ניק

אחרי שבועות ספורים בהם ניסו תומכי אתר"ק לגייס ולו מעט תמיכה במעשיהם הנלוזים בכל הקשור למתחם גולובינצ'יץ שם נחלו מפלה עצומה לאחר שנחשפו כארגון פשיעה שנקעה נפשו של ציבור ירא השמים ממנו וממעשיו. ולמרות התנגדותם, קמו גדולי ישראל וקהילות ישראל יראי השמים ותוך הקפדה על ההלכה מבצעים את עבודות הכשרת השטח לבנייה לאחר שכתוצאה מניסיונות אתר"ק לסחוט כספים מעמד יוקרה וכוח ושררה ובעצורם את העבודות שם למשך שנים, הביאו והורידו משפחות עד עפר ממש. ובימים אלו ממש תוך עמידה על ההלכה והפקעת הבריונות והפרדתה מדרכי התורה, הכשרת השטח מתבצעת כדבעי ללא הפרעה ממש.
כאשר ראו בריוני אתר"ק כי מפעלם לסחיטת כספים בסכנה, וכי כוחם מדלדל והולך, ולא עוזרים לא פשקווילים ולא מחוצופים הפוערים לוע על גדולי ישראל, ולא עוזרים איומים, ואף אחד לא מתרגש עוד מכתבי שטנה ואפילו הונאה וזיוף מכתבים ופשקווילים גם היא לא עוזרת, ומדי יום ביומו נשארת היהדות החרדית השומעת בקול רבותיה ואינה מצטרפת למחאתם מול המגרש. ואלפי שקלים המשולמים למפגינים מטעם מביאים למקום רק שנים עד שלושה מניינים של שחקני הפגנות ולפעמים מלווים במיני פעילים משונים המגיעים לעורר פרובוקציה. וגם זה לא עוזר.
החליט היום אמצע עשרת ימי תשובה, לשלם קצת יותר למפגינים לעורר פרובוקציה שתמשוך נגדם את מה שבדיוק שומר אמור לעשות, למנוע בכוח כניסת מפריעים למקום עליו הוא שומר. ואכן הם מודים לה' הודאה גדולה, כי השומרים עשו עבודתם כדבעי, והפעילו כוח כנגד המתפרצים,.
אוי ווי איך "שהמפגינים" חגגו את הרגע, התענגו על כל זווית צילום של פנים מיוסרות, קיוו לקצת דם ולכל הפחות שריטה, והעיקר שיוכלו להתפנות לבתי חולים וסימני חבלה על גופם, כי אז אולי יצליחו לזעזע את הקהל.
וכך הפכו הפצועים שנזקקו לטיפול אחות במיון לפצועים בינוני (שייך אצל מי שאיבד איברים ל"א ח"ו) ול-"מתפתלים במכאובם" ואף מדווחים כי המשטרה עכבה את השומרים (נכון עוכבו לצורך הגשת תלונה ומתן עדות על הנסיבות שבגינם נצרכו למלא תפקידם) אוי אוי אילו פשקווילים חריפים יצאו ונתלו בחוצות העיר, אולי מקווים שם באתר"ק אולי סוף סוף יצליחו להוציא את הציבור משלוותו.
אבל את האמת גם הם הרי יודעים, ולכן העצרת הערב היא בבית הכנסת הפרושים ולא בכיכר השבת שם יראו כולם את קלונם ואת ה"קהל הרב" שיגדוש את המקום...
אבל מחר בבוקר, שוב יגיעו לעמלם ויעמדו המפקחים הממונים שלוחי הציבור והרבנים על מלאכתם מלאכת הקודש במתחם גולובינצ'יץ. יקפידו כי ההלכה תשמר, וידאגו כי כל עוד אין מניעה הלכתית לא יינזק שום יהודי ולא יגרם לו הפסד ממון. וכנגדם שוב יביאו אתר"ק מפגינים מטעם אולי עם פרובוקציה חדשה באמתחתם. וכך נגלה אנחנו שוב פעם בכל יום ויום את קלונם.
ארגון פשיעה גם אם הוקם בתחילה לשם שמיים, משהסתאב הרי הוא מוקצה מחמת גופו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.