רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם


מאות רבנים, עסקנים, בוחשים, יחצנים, אישי תקשורת, צלמים, מקורבים ועוד ועוד השתתפו הערב באירוסי הבחור החשוב כמר חיים אסחייק, מבחירי ישיבת פוניבז' ומקורבם של גדולי ישראל הגרמ"י לפקוביץ זצ"ל והגרי"ג אדלשטיין שליט"א. במשתתפים: ראשי ישיבת פונוביז' ורבניה, רב הכותל הגר"ש רבינוביץ', ח"כ יעקב אשר ועוד.

קצב ביטל את השתתפותו בתפילת שחרית בביהכ"נ בקרית מלאכי, נערך מניין בביתו. ישוב הבוקר לכלא.

הגאון רבי שלמה זלמן אולמן מפרסם היום הבהרה: כל הדסים הנמכרים בשוק תחת המותג 'ענף עץ אבות', מזוייפים.

ליצני אלעד מרגיעים את הספרדים הטוענים שראש העיר חייב להיות מגזע ספרדי, ואומרים שאמא של אשתו של ישראל פרוש היא חצי מרוקאית לכן גוברים הסיכויים שבש"ס תתקבל עוד הערב החלטה שפרוש יהיה הנציג שלהם

דרעי נגד מרן ? סגר"ע ביתר-יוסי שיטרית, מועמד דרעי לאלעד, ובעל השליטה בת"ת קול יעקב בביתר עילית, הורה בתחילת השנה לועדת הקבלה של הת"ת, כי תנאי הקבלה לילדים ספרדים, היא אך ורק למי שאין בבית תמונת מרן וספר ילקוט יוסף.

בועז נקי מהפלג הירושלמי: גוטרמן מוכן להתפשר ל-4 נציגים של הפלג, מתנער מהאשמות כי גוררים את המגזר לפלגנות "הולכים להציל את הכבוד האבוד" וגם האם יריצו רשימה בב"ב:

 מאבק חסר תקדים בין מטה ברקת למטה ליאון, אלישע פלג בראיון:חשד כבד לשחיתות של ברקת שמשתמש בהון האישי שלו, מבקר המדינה בודק.

סליחות במערת המכפלה במעמד הרבנים הראשיים.

הרב איפרגן המכונה הרנטגן הודיע כעת בהודעה רשמית כי הוא תומך במועמד משה פרץ לראשות העיר נתיבות וכבר מחר יו״ר ש"ס אריה דרעי זומן לרב איפרגן וככל הנראה מסתמן שדרעי יתמוך בפרץ

אריה דרעי הדיח את כל חברי סיעת ש"ס בצפת בינהם משפחת שבבו .ושם את חברו הנוכל רונן גנון בתור יו"ר ש"ס בצפת יש לציין שגנון סגר דיל מוקדם עם ראש העיר שוחט על תמיכת ש"ס בו בעקבות ההנחות בארנונה שעשה שוחט לאיש ההון שלטון משה חדיף מקורבו של דרעי.  בין השאר נסגר שיו"ר המועצה הדתית יהיה איש של חדיף  וגנון !!!

האד' מבאיאן יוצא כעת לקבר רחל לרגל הימים הנוראים בהשתתפותם של אברכי הכוללים מביתר.

כיכר: קרב גירסאות על פרשת עוקץ החלפנים: בן המשפחה בראיון: הוא אכן נמצא בחובות גדולים והסתבך, אבל לא גנב ולא נמלט מהארץ, הוא נסע להחזיר חובות.
ישראל היום:הודח מנכ"ל הח"ק הספרדית בי-ם יחזקאל זכאי בעקבות תחקיר שערך מוטי גילת בעבר ובו גילה שחיתות ואי סדרים בעמותה

בחדרי: צעיר חרדי ששהה בתאילנד לצורך עסקיו ועמד לשוב לישראל בערב ראש השנה, נעצר בחנות תכשיטים כאשר שילם בשטר מזויף, שוחרר בערבות ע"י בית חב"ד.

זעם בדגל התורה: יעקב וידר מנסה לגבש רשימות נוספות של חרדים עובדים ותושבים בפרדס כץ, בנוסף לרשימת הליכוד: "מוכיח שמטרתו היא רק להרבות מחלוקות. אם ימשיך, מרן ראש הישיבה יפרסם גילוי דעת בעניין".

האדמו"ר מסאדיגורא הגיע לבית הגראי"ל לפגישה ביחידות

שלזינגר בח"ח: לראשונה מזה עשרות שנים: תושבי ב"ב ייאלצו לוותר על דרשת שבת שובה המסורתית  של ה'שבט הלוי' הגר"ש וואזנר, לכתחילה תוכננה הדרשה ליום חמישי, אולם היא בוטלה עקב חולשה.

ערוץ7:הרב פינטו בבולגריה;משוכנע בחפותי הן מצד שופט שמים והן משופטי ארץ

האדמו"ר מויזניץ הרמ"מ יגיע בדקות הקרובות לביקור אצל האדמו"ר מסערט ויזניץ בחיפה. שלא ישכח לעשות "שמעק טאביק"....

מסע פרסום האנטי חרדי של העבודה ומרצ בי-ם: מודעות רחוב הקוראות לנשים להתלבש ככל העולה על רוחן ולא להכנע לתכתיבים החרדיים. פפה אללו המתמודד לראשות מכריז דרך הקמפיין: רק אני לא יכנע למפלגות החרדיות.
העוקץ שמסעיר את המגזר החרדי, בלעדי: אחד הנעקצים מיכאל וייסמן בראיון לחשיפות: מדובר בעוקץ סדרתי שהפיל עשרות משפחות, בחסידות ויזניץ מסרבים לעזור לנו וחושף: ישיבת קול תורה נעקצו מהאיש ב-250 אלף שקל.

מחר בקו עיתונות: מתבשל מהלך בראשל"צ לאחד את כל חמשת המפלגות שרצות ראש בראש על הקהל החרדי בעיר.

סוכנות תצפית: פעילי ימין בהם ברוך מרזל הגיעו לרחבת מערת המכפלה בה נמצאים בשעה זו מאות רבות של מתפללים כשברשותם שני שלטי מחאה כנגד ברית בנט ולפיד. מפקד תחנת המערה ברק ערוסי הורה לפעילים שלא להניף את השלטים משום שזה ארוע תפילה ללא זיקה פוליטית. יש לציין כי בין המתפללים בחברון נמצאים כעת פוליטקאים רבים מהמפלגות השונות

ערוץ 2: ביה"מ המחוזי בי-ם החליט להרשיע את ד' חסידי ברסלב, ב-16 אישומים בהם עבירות חמורות של אלימות והתעללות מינית, בין השאר גם נגד קטינים כשעמד בראש כת שחבריה פעלו בי-ם ובטבריה.

יצחק פרידמן תושב אלעד בחשיפות על הכוונה של דרעי להצניח את יוסי שיטרית לעיר: שיטרית יודע איפה זה רח' בן זכאי? איפה הכיכר השלישית? בגלל שהפסיד בביתר מסדרים לו עבודה באלעד? לא ניתן לדרעי לשחק בנו!

ווינט: השר כץ וסגני השר דנון ואלקין שלחו מכתבים אל חברי התנועה בירושלים על-מנת שיתמכו במשה ליאון.

רוט בח"ח: לאחר המחשבה הראשונית להכריז על תמיכה חרדית בליאון ברגע האחרון, נבדקת האפשרות לצאת בקריאה כבר בשבוע הבא. ברקע מאיימת אפשרות שפלגים שונים יצביעו פתק לבן.

האדמו"ר מויזניץ הרמ"מ הגיע לביקור אצל האדמו"ר מסערט ויזניץ בחיפה.

ערוץ7:הרב פינטו בבולגריה;משוכנע בחפותי הן מצד שופט שמים והן משופטי ארץ

מטה הבחירות של ברקת הגיש היום תלונה למשטרה כנגד השחתת שלטים של ברקת בירושלים. מטה ברקת: "מי שחושב שבבריונות ובדרכים פסולות יצליח לנצח בבחירות טועה".

מי הבא בתור ומי בתור הבא: טקס פרידה לראש העיר היוצא של אלעד יצחק עידן כעת במסעדת רודריגז גריל בהר חוצבים.

בלעדי. אריה דרעי רכש מחברת קוקה קולה את הזכויות של מבצע השמות. על הבקבוקים שימכרו בעיר אלעד יופיעו שמות מועמדי ש"ס לראשות העיר.על כל בקבוק שם אחר....

נשותיו של ראש הכת הירושלמית שהואשם היום בעבירות חמורות של התעללות וכליאה, טוענות: "זו לא התעללות, זו אהבה. עלילה שהעלילו עליו, חיינו כמו מלכות. מנסים לחסל פה משפחה של טהרה".

קול חי: כל רשימת דגל התורה בב"ב תוחלף למעט רובינשטיין. מנחם שפירא יעבור לבני ברק.

ברקת נוקם בחרדים? שבועיים לפתיחת הלימודים ועדיין לא נמצא מבנה ל-35 ילדות בשכונת רמות ב'. לאחר שלמדו ברחוב, הבנות צורפו לגן אחר ולומדות 70 בנות בחדר קטן.

שלזינגר בח"ח: לראשונה מזה עשרות שנים: תושבי ב"ב יאלצו לוותר על דרשת שבת שובה המסורתית  של ה'שבט הלוי' הגר"ש וואזנר, לכתחילה תוכננה הדרשה ליום חמישי, אולם היא בוטלה עקב חולשה.

האדמו"ר מסאדיגורא הגיע לבית הגראי"ל לפגישה ביחידות

ווינט: השר כץ וסגני השר דנון ואלקין שלחו מכתבים אל חברי התנועה בירושלים על-מנת שיתמכו במשה ליאון.

הפילוג בדגל במ. עילית בני ברק אלעד וירושלים. הסקופים: שם הרשימות יהיה אחיד לכל הארץ, עו"ד אחד מייצג הכל, השם טרם נקבע, לא נצח

פעילי הפלג הירושלמי החתימו היום בישיבות מיר וחברון לרשימת 'נצח' לעיריית ירושלים.

מיד בקול חי: חבר מועצת העיר י-ם אלישע פלג: מבקר המדינה בודק חשד לשוחד בחירות שהוענק ע"י ברקת למאיר תורג'מן.

בני ברק:הגרח"ק העביר מסר לגראי"ל כי בתפקיד הבכיר של דגל בב"ב ישמש מקורבו אברהם רובינשטיין,בדגל נוטים להחליט כי את המ"מ יקבל מנחם שפירא

תואר חדש ביתד לרב צבי שבח רוזנבלט שערק לאחרונה מקרי"ס לב"ב. "ראש בתי ההוראה בבני ברק". הצעד נועד לפגוע בבתי ההוראה של הגר"מ גרוס

העוקץ שמסעיר את המגזר החרדי, בלעדי! אחד הנעקצים מיכאל וייסמן בראיון לחשיפות: מדובר בעוקץ סדרתי שהפיל עשרות משפחות, בחסידות ויזניץ מסרבים לעזור לנו וחושף: ישיבת קול תורה נעקצו מהאיש ב-250 אלף שקל.

הבחירות בב"ב; רשימת 'קד' הוחתמה כחוק ומסתמן שתוגש לפקיד הבחירות בשבוע הבא אם לא יגיעו להסכמות.
 שוויון בנטל? חרדים ברשת ב' לאחר שאפילו בתכנית 'מלווה מלכה' נוטרל החרדי האחרון. מבין כלל 2000 עובדי רשות השידור נותרו 2 חרדים.

אתר קול חי: גם מועמדות אליעזר ראוכברגר באלעד לראשות דגל ירדה.
קול חי: דגל וק"ד ירוצו יחד בב"ב, ההסכם חתום. ישראל משה פרידמן המשמש כנציג בעלזא, יישאר ברשימה אבל לא כנציג בעלזא.

רוט בח"ח; האם חסידות בעלזא ופלג ליטאי יצביעו ב'פתק לבן' - מה שיחסל את הסיכוי של מועמד הליכוד להיבחר? קולות בבעלזא: "נמאס לנו להיות נגררת". במטה ברקת מכחישים.
"הכת הירושלמית" יאיר אלטמן בחשיפות: בפרשה מעורבים עשרות ילדים חרדים הנמצאים כעת בהוראת ביה"מ במקלטי משרד הרווחה, שתיים מנשותיו של מנהיג הכת התפרעו בביה"מ וגוננו עליו.

מיד בקול חי: חבר מועצת העיר י-ם אלישע פלג: מבקר המדינה בודק חשד לשוחד בחירות שהוענק ע"י ברקת למאיר תורג'מן.

פעילי הפלג הירושלמי החתימו היום בישיבות מיר וחברון לרשימת 'נצח' לעיריית ירושלים.

חמ"ל שח"ר: הרב הצבאי הראשי תת אלוף הרב רפי פרץ בשיחה לחיילי שח"ר היום. אני מבקש מכם, "תמחלו למשמיצים אתכם. אל תשמרו טינה לפוגעים בכם".

הרבצ"ר ביום עיון לחיילי שח"ר "תהיו גדולים מאהבתינו לאומה תמחלו לאלו שצועקים עליכם ברחובות"

היאוש של דרעי, הביאה אותו להחלטה להעתיק את תוכניות הריאלטי של ערוץ 2, מנווה אילן להר החוצבים, זאת לאחר סיכום עם אבי ניר, מנכ״ל קשת. ועכשיו בתוכנית, ״אחד נגד מאה של דרעי״, תוסיפו את השם יוסי שטרית למשחק ההצנחות. במסגרת המשחק, כל יום מועמד חדש. כל יום כוכב נולד. ומי הכוכב יהיה מחר?

כיכר: קרב גירסאות על פרשת עוקץ החלפנים: בן המשפחה בראיון: הוא אכן נמצא בחובות גדולים והסתבך, אבל לא גנב ולא נמלט מהארץ, הוא נסע להחזיר חובות.

אתר חב"ד - שטורעם: מזכיר בי"ד רבני חב"ד ורבה של קריית מלאכי הרב ירוסלבסקי, הגיע אמש לבקר את הנשיא לשעבר משה קצב בביתו, לרגל יציאתו לחופשה מהכלא.
 
הראשלצ לשעבר הרב עמר יערוך את תפילות יו"כ במלון בית הארחה בבית וגן עם מאות מחסידיו, המלון כולו הושכר ע"י חסידיו.

זעזוע באיחוד הצלה: המנכ"ל יוני גדז' התפטר מתפקידו. כזכור, בשנים האחרונות התפטרו מתפקידם בארגון שורה של בעלי תפקידים בינהם דוברי ארגון שלא הצליחו לשרוד בארגון.

המועמד לראשות עיריית ירושלים משה ליאון חוגג כעת חלאקה לנכדו במירון עם בני משפחתו ומקורבים. לאחר מכן ימשיך לתפילה בקברי צדיקים בצפון

מזל טוב לרב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ להולדת ביתו.

הגראי"ל יגיע הערב לשיחה לקראת יום כיפור בסלבודקא, מחר יגיע לכולל פוניבז' שבבית המדרש אוהל קדושים

חרדי מבני ברק שיושב בכלא על מע"מ בבנו, ניצח בחידון התנ"ך שנערך השבוע לאסירים. צוות השופטים היו הרבנים: לאו גרוסמן וויזנר.

קוקר: על רקע הגזירות על עולם התורה: 2.5 מיליון דולר נתרמו לרשת כוללים של הרב סורוצקין.

כיכר: קרב גירסאות על פרשת עוקץ החלפנים: בן המשפחה בראיון: הוא אכן נמצא בחובות גדולים והסתבך, אבל לא גנב ולא נמלט מהארץ, הוא נסע להחזיר חובות.

בחדרי: צעיר חרדי ששהה בתאילנד לצורך עסקיו ועמד לשוב לישראל בערב ראש השנה, נעצר בחנות תכשיטים כאשר שילם בשטר מזויף, שוחרר בערבות ע"י בית חב"ד.

מינדי פולק צעירה חסידית בת 24 תושבת מונטריאול שעבדה כשכירה בסלון לפאות, החליטה להתמודד על מקום במועצת העיר.

המרחב האווירי של ישראל ייסגר ביום שישי ערב יו"כ בשעה 13:50 עם נחיתה מסלובניה והמראה אחרונה לדנמרק. הטיסה הבינלאומית הראשונה במוצאי יו"כ תצא מנתב"ג ב-23:30 לעמאן, טרמינל הנוסעים ייפתח לאחר צאת החג.

יואב קרקובסקי ברשת ב': כחלון בשיחות סגורות: אם נתניהו יהיה מועמד הליכוד בבחירות הבאות אקים רשימה עצמאית, אם נתניהו יפרוש אתמודד על ראשות הליכוד.

 קוקר: על רקע הגזירות על עולם התורה: 2.5 מיליון דולר נתרמו לרשת כוללים של הרב סורוצקין.

קול חי; סערה! הקלטה של מנחם שפירא מ'דגל התורה', בפגישה עם נציגי בתי הכנסת באלעד: "עם כל הכבוד לרבנים, שיתעסקו בהלכה. מה הם מבינים בפוליטיקה". עוד אמר: "גם אם אנשים יעמדו ברחוב ויצעקו שהנציג לא מתאים, אנחנו נחליט מי מתאים".

זליג אורלנסקי בקול חי; עדיין לא התקבלה החלטה במי לתמוך באלעד, מנסים להתחשב ברגשות התושבים ויש עניינים שרוצים שישתנו אחת ולתמיד ומצד שלישי לא רוצים שתהיה מחלוקת, מנסים לייצר פתרון, זה מונח על שולחנם של גדולי הדור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.