רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 באוגוסט 2013

נחום אטיק ואליהו בלאט ממשיכים לנקום בועד הכשרות, הם לא יודעים שועד הכשרות מממנים את הטירור של שמידל

 מאת עדה'ניק

אחרי מפלתו של שמידל בחוץ לארץ ,הן באנגליה והן באמריקה, שגם לאחר כל המאמצים לא הצליח לגייס כספים "לטובת המערכה", והעבודות במתחם גולובנציץ נמשכים שבועיים ימים על אפו וחמתו, דבר זה מוציא אותו מדעתו לחלוטין, ועל כן הורה לשני בכירי הטרוריסטים שלו הנבל נחום אטיק יו"ר אתרא קדישא בירושלים והשוטה רשע וגס רוח אליהו בלאט מאהל שרה, להתחיל לתקוף את ועד הכשרות בכל הכוח.
ואכן בחוצות ירושלים מתגוללים בימים האחרונים עשרות סוגי פשקווילים ממינים שונים נגד ועד הכשרות של העדה החרדית, והיום הגדילו עשות ואותו חולה רוח אליהו בלאט פרסם בראש גליון "משמרת היהדות" מאמר חיזוק על החובה להילחם בועד הכשרות עד רדתה, וקורא לאכול מאכלים רק בהכשר של ידידיו המוחזקים ליראים ושלמים.
מתוך כתבי פלסתר אלו ניכרת היטב תחושת התבוסה והתסכול בה הם אפופים, ומתברר לעין כל כי לא הצלת קברים עומדת למול עיניהם, אלא רק רשעות שחיתות ושתלטנות לשמה, וכי מה הקשר בין פרוייקט הבניה בבית שמש לועד הכשרות? אלא שבזה הם מוציאים את כל שנאתם ואיבתם מאז ומתמיד נגד ועד הכשרות, וקנאתם הנוראית על הצלחתו הגדולה, וסלטי "צבר" יוכיחו.
אומנם ייאמר ברורות כי למעשה ועד הכשרות של העדה החרדית הוא זה שממן בכספו את כת הבריונים של שמידל וכנופייתו, ר' טוביה ווייס מקבל בכל חודש מקופת ועד הכשרות סך 5,000 דולר, הגבאי שלו הרוצח עמרם שפירא מקבל מועד הכשרות כל חודש משכורת של 2,000 דולר, בדיוק כמו הדיינים אולמן וראזענבערגער שלא עושים מאומה ומקבלים כל חודש מועד הכשרות סך 2,000 דולר.
הגיע הזמן שאנחנו נפסיק לממן בכספינו את קבוצת הטרוריסטים של דוד שמידל.

תגובה 1:

  1. מי הקים הארגון החשוב ביותר "אתרא קדישא" ? למי שיודע וזוכר קצת היסטורי' כל חברי הבד"צ של דור הקודם, מרן הגה"ק המנחת יצחק ובית דינו, מרן הגה"ק הרמ"א פריינד ובית דינו זצוק"ל, מרן מהרי"ם דושינסקי ובית דינו, כ"ק הגה"ק בעל דברי אמונה זצ"ל ועוד ועוד שאי אפשר לפרטם כי רבים הם.

    לכולם (לכל הרבנים הצדיקים) הם-הבריונים מררו את חייהם עד כדיכדיא של נפש באופן מבהיל נורא, כי ה"אתרא קדישא" קודש קדשים, ומתנגדים נגד האמת של "אתרא קדישא" וצריך לילך לקברם ולפיסם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.