רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 ביולי 2013

מתפללים


2 תגובות:

  1. הסיפור שמאחורי התמונה הוא.ביום חמישי האחרון הייתי בתפילה אישית על ציונו של הרה"ק גדליה משה מ-זוויהעל זצ"ל.כשיצאתי משם הייתי ממהר מאד.כי אני צריך להספיק להגיע להסעה שלוקחת אותנו לשמחה משפחתית.ועוד יש לי להתפלל מנחה.
    והנה בהשגחה פרטית נפלאה אני רואה מניין של "מכבי האש" על המדרכה ממול!
    חבר שלי צילם אותנו בתמונה הזו.וככה היא נכנסה לרשת.
    חלק נכבד מהעניין הוא.שהיהודים הפשוטים הללו,מכבי האש,הם המארגנים של המניין הזה.
    הרב מברדיטשוב היה עושה מזה צימעס.וככה צריך לעשות בימינו אלה:ללמד זכות על כל יהודי.וחיזוק לכל יהודי

    השבמחק
  2. הבחור באמצע מתפלל בלי כו"ח, אממ נעשה ישיבת רבנים אם להעיף אותו, מה גם שזה הופץ באינטרנט, ואצלנו בישיה"ק מקפידים על פירסומים באינטרנט, הוא יכול להרוס לנו את הרישום...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.