רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביולי 2013

הרב דודי לאו בקושי נבחר וכבר מתכנן נסיעה לחוץ לארץ

שימו לב, הוא עדיין לא נכנס לנעלי הרב, בקושי יומיים בתפקיד ומה בראש שלו נסיעה לחוץ לארץ, הוא בא לבקר את החולה מחב"ד ומה הוא מבטיח לו כי לאחר החלמתו הוא יגיע לביקור במקום שליחותו ברוסיה

הוא ככל הנראה למד מאבא שלו שעד היום בכל שני וחמישי בחוץ לארץ

הרב דוד לאו שנבחר זה עתה לרב הראשי לישראל, הגיע לבית הרפואה בלינסון בפתח תקוה, לבקר את שליח חב״ד ורב העיר דערבנט שברוסיה, הרב עובדיה איסקוב שנפצע קשה מאוד ביום חמישי והוטס ע״י איגוד הקהילות בחבר העמים , הרב הראשי איחל לרב איסקוב רפואה שלמה וביקש למסור לגר״ב לאזאר את הוקרתו למפעל השלוחים בחבר העמים.
הרב לאו סיכם עם הרב איסקוב כי לאחר החלמתו הוא יגיע לביקור במקום שליחותו בדרבנט, לחזות מקרוב את פעילותו הגדולה למען אלפי יהודי האזור.

3 תגובות:

  1. למה אתה כל כך שלילי ??

    אולי הביקור בחול תוכנן מזמן - בלי קשר לבחירות ???

    ולמה אתה פוקד עליו את "עוונות" אביו ??

    השבמחק
  2. הכת המסוכנת הקרובה קצת ליהדות, אוהבת לעשות פרסומת. בדגסטן כולה אין אלפי יהודים. בקושי 'מנין ' בשבת. לליל הסדר, מטיסים יין ומצות בהליקופטר, לעשות רושם, גם עכשיו הטיסו את השליח בהליקופטר, כדי שיהיו תמונות על מבצע מסובך של פינוי בהיטס כאילו, האם גם כאן שאלו באורים ותומים החבד"י באיגרות הקודש בעמ' ע"ז נאמר וצריך על כנפי נשרים להביא החיטים לפסח.

    השבמחק
  3. אני נבחרתי ומעכשיו אני אעשה כרצוני. אני אסע להנאתי לכל רחבי העולם. כיוון שהנסיעות קשות עלי, אני אנוח הרבה בשוייץ ובמונטה קרלו בדרך לשם ובדרך חזרה. יש לי כבר תורמים שיכסו את המלונות (חמישה כוכבים ומעלה) ושישלמו את ההבדל עבור מחלקה ראשונה. אני אסע הרבה, אני אסע טוב, לפעמים גם א"ד תצטרף אלי למסע התענוגות. בקיץ חם פה ואני לא מתכוון להיצלות אתכם כי אם לנסוע לשבדיה ונורבגיה ואלסקה. לפניי עשר שנים של חגיגות על חשבון הציבור החילוני ואני לא מתכוון לפספס אותן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.