רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 ביולי 2013

האם הרב יוחנן גוראריה יבגוד ברבי מליובאוויטש

מאת חב"דניק

בחב"ד קבלו בתדהמה את הידיעה שהרב גוראריה רבה של חולון וחבר בית הדין של חב"ד יצביע עבור יצחק יוסף.  לא ייתכן שחבר בית הדין של חב"ד יבצע בגידה אישית ברבי לאחר המלחמה שניהל הרב עובדיה נגד הרב עמאר ומדובר בסיוע לאריה דרעי שמתכנן להקים ממשלת שמאל. 

במטה החב"די מזהירים שבמקרה ויצחק יוסף ייבחר הם יבואו בחשבון נוקב עם גוראריה שיבין שכל הדלים שרקח וזמם לא יהיו שווים את מה שיעבור. בבחירות האלו לא יהיו הנחות הם מזהירים.  גם אנחנו קבלנו היום חומרים קשים נגד משפחתו של גוראריה ומחכים לראות את ההתפתחויות. שרב חב"די יצביע ליצחק יוסף זה מעשה נבלה שאין עליו כפרה אמרו היום בחב"ד ונקמה בוא תבוא. בחב"ד מצפים שגוראריה לא יבצע את הבגידה ויתן את קולו לנאמני הרבי. 

4 תגובות:

  1. משפחת גורארי' היא החשובה והותיקה בחבד. נקודה.

    אם יש דובר ללבד בארץ ה"ה הגאון הרב יוחנן גורארי' שליט"א. אם האמת היא שהרב גורארי' יצביע ליוסף הרי כל הרבנים החבדים מחויבים להצביע יוסף.

    השבמחק
  2. חיסול חשבונות נוסח סאטמער,

    מהו הקשר בין הרבי למלחמה שניהל הרב עובדיה נגד הרב עמאר???

    והרב גוראריה היה אחד היחידים מרבנים החב"ד שלא הלך להרב עובדיה כשהוא קרא להם

    השבמחק
  3. לחבדניק שלום ,אתה מודאג איך גור אריה יצביע אני לא כ"כ בטוח או שכן או שלא , אבל דבר אחד אני בטוח .אפילו אם הם ישבעו בחיי ובשם האמא שלהם וכ"ו. אני לא אמין להם מדובר בשלשת
    הרבנים הספרדים שיצביעו עבור חכם יצחק,
    לעולם לא נשכח את אחינו הספרדים שהצביעו ש"ס בכל ריכוזי חב"ד בזמן שהרבי ביקש במפורש להצביע,,ג.. אפילו בכפר חב"ד הם הצביעו ש"ס, אפשר לבדוק בגוגול,
    ויתכן שזה הסיבה שהרבי אף פעם לא נתן להם לנהל מוסדות.צ.

    השבמחק
  4. מה כבר אפשר לצפות מן הגויים המתכנים חב"ד? הם בגדו ברבי שלהם, והם יצביעו עבור מכה הנשים הזה יצחק יוסף. מה כבר אפשר לצפות מן הגויים המתכנים חב"ד?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.