רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביולי 2013

ר' חיים קנייבסקי לר' ישעי' ליברמן: אל תפחד מן המחבלים כתוב 'לא תגורו מפני איש'

רק ככה הם לא מבינים שפה אחרת, הם רצו ממנו הרבה כסף, הם אמרו אם תתן לנו מודעות אם תתתום לפחות על סכום שנתי של חצי מיליון שקל מודעות ל'הפלס' נרד ממך ואף נכשיר אותך, אבל אם לא תתן אז אחת דתך. אין זה שמנה עוד אם היו בנות שם או לא היו, אתה על הכוונת וזה סופך, נעודד את מנדלסון ונכתוב נגד ליברמן

מה עשה ר' ישעי' ליברמן שנקלע לצרה הזו, המחבלים לוחמים בו ומדוע מפני שהוא לא נותן להם כסף, אז הוא נסע לר' חיים קנייבסקי להיוועץ בו, סיפר לו את כל השתלשלות העניינים ואת הסיפור עם השליח שהגיע אליו ואמר לו כי יש לו ברירה אחת לפתוח את חשבון הבנק ולפרסם מודעות ב'הפלס' או שיעשו ממנו קציצות. ור' חיים קנייבסקי אמר לו כתוב 'לא תגורו מפני איש' וזה כולל את המחבלים ולא לפחד מהם נראה אותם פוגעים בך כל הגדולים יתייצבו לצידך נגדם, ואם יהיה צורך ישלחו מסר לר' שמואל אויערבך שגם הוא לא ייצא נקי מן הלכלוך הזה

ר' שיעי' ליברמן יצא מבית ר' חים קנייבסקי כולו שמחה ובטחון וערוך למלחמה עם המחבלים

2 תגובות:

  1. רב ליברמן אולי שמח, אבל מה לעשות עם הפגישה שהוא מכחיש ואשר התקיימה גם התקיימה?

    השבמחק
  2. אמת קנה ולא שקר!!16 ביולי 2013 בשעה 19:08

    ראשית, הפגישה התקיימה בהחלט כמבואר בפרוספקט של בני עקיבא אותו ליברמן לא הראה לר' חיים כאשר זרה חול בעיניו ובעיני הרב שטיינמן כאילו הוא נרדף על כלום.
    שנית, כבר הגיבו אנשי הפלס, שהם מזמינים ומבקשים מליברמן לגשת לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונה על סחיטה באיומים, ומשלא עושה כן, כנראה שזה לא היה. ובנוסף אם לא התקיימה כל פגישה, אנא שיתבע אותם על הוצאת דיבה, עם נזק מוכח.
    שלישית, זה שהוא רץ על ארבע ל'גננת' שתגן עליו, וזה שהוא היה צריך לפרסם 'הבהרה' במודעה גדולה ביתד ועוד, כל זה מראה בהחלט ש'הפלס' חי, נושם ונושך - וזה כואב. וזה מלמד יותר מכל כי הפלס הצליח להגשים את מטרתו - להציף את העוולות ללא חת!
    ואגב, דבר זה יתכן רק אם אין להם פרסומות, כי אז הם לא יוכלו לצאת נגד אגד, ליברמן, שטראוס, קופ"ח מכבי ועוד. כשם ששאר העתונים לא יוצאים נגד כל העוולות משיקולי פרסומות גרידא. ועל כך יש להודות להם גם אם לא מחזיקים בדעותיהם. תדע, שרבים רבים משונאי הפלס, אך שמחים על כך שמישהו סוף סוף מוקיע את ליברמן השרלטן שעושק משפחות עניות בשכ"ל עתק ועוד ועוד עוולות שאכמ"ל.
    ועל זה אמרו: קבל את האמת ממי שאמרו אפילו מ'הפלס'....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.