רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 במאי 2013

חג השבועות יומיים של התעלות אמיתית - חרות מן האינטרנט אין בזמננו חרות גדולה מזו - אשוב לשרת אותכם במוצאי יום טוב שני של גלויות

חזרתי על זה בשנה האחרונה כמה וכמה פעמים כי אני אוהב את יום טוב שני של גלויות, ומדוע, מפני שיש לי עוד יום של חרות אמיתית מן הטכנולוגיה המתפתחת ויותר נכון מן הקשר עם העולם, אני מתנתק כליל עסוק אך ורק ברוחניות, לומד קורא, מנצל כל רגע למה שאיני מסוגל ויכול כל השנה

אני מתגעגע לארץ ישראל בשל קדושתה, אין כמו בארץ בכל עת ובכל זמן ובמיוחד בחגים, ולא הייתי מחליף אותה עם חוץ לארץ. אבל ככה נגזר ואני כאן, אז לפחות בכך אני מתנחם, היום השני של החג הוא יום שנכנסים אליו רגועים בלי לחץ לא עייפים כך שניתן לנצל כל שניה לדברים טובים וחיוביים

מאחל אני כאן לכל בית ישראל ברכת חג שבועות שמח, שנזכה לקבלת התורה האמיתית ולא זו שיצרו אותה בדורות האחרונים, או יותר נכון בדור האחרון, כשהחליפו את התורה וההלכה עם 'השקפה', דורכים היום על מצוות דאורייתא וזה לא מפריע לאף אחד, אבל חלילה אם ב'השקפה' משהו לא יתאים עם רצון המפלגה אז אחת דתך, איבדת את עולמך

לצערי זה קורה בעולם הליטאי וגם בחסידי, הטפל הפך לעיקר, ייצר ההשתלטות גוררת מעשים אשר לא ייעשו, הגיע הזמן לעצור את ההתדרדרות, לשם כך אני קיים, הקב"ה שלח אותי לעולם הזה למלאות שליחות שהיא מן הקשות ביותר, הבטחתי כי אקדיש את חיי למלחמה בשחיתות החרדית, אלחם נגד כל השתלטות של יחידים על הציבור, ואעמוד בחזית המלחמה בטרור ואלימות שאותה חייבים לסרס מן הרחוב החרדי

חג השבועות הוא החג הכי חשוב לדעתי ועומד מעל כל החגים, מפני שבלי שבועות אין לנו את כל היתר. בלי תורה אין לנו פסח וסוכות וכל יתר החגים, המקור מגיע משבועות מקבלת התורה המחייבת אותנו בתרי"ג מצוות ולא בתרי"ג השקפות, זו הסיבה מדוע את החג הזה אני מקדיש לחשבון נפש אמיתי, היכן אני צריך לשפר ובמיוחד בלא תגורו שכאן מקור הצרות של רוב רובם של החרדים הרוצים לומר וחוששים מפחדים אינם יודעים איך להתמודד עם הפחד מן האחר וממה שיעשו לו ולילדיו

הגיע הזמן להתחיל לחנך את הציבור להתחזק ב'לא תגורו' לא לפחד, מפני שרק זו תעשה סדר בחיים, לא יוכלו עוד לאיים לנצל את החולשה הזו שהיא אם כל חטאת. מי שילמד את הקורה בכמה קהילות ימצא כי מנצלים את הפחד על מנת לשלוט, אני מוכן לעזור לכל מי שזקוק לעזרה להתמודד עם המצב הזה, אסור שבגלל פחד נשלם בחיים כפי שקורה במציאות

כאן אני רוצה להודות לגולשים ולכל מי שעמדו לצידי במשך כל הזמן הזה ועזרו לי להתמודד עם אריות וזאבים טורפים ולצאת מהם חי, ומתפלל ומקוה שיתן לי ה' כח להמשיך במשימה הגדולה והכי חשובה בימינו להבטיח כי היהדות החרדית בדור הבא תהיה יפה ונקיה יותר משחיתות, נזכה למנהיגי אמת ולא לשחקנים ושתלטנים, איננו רוצים עוד לצים היה לנו מספיק מהם, הגיע הזמן שנזכה לאור אמיתי למנהיגי אמת ונזכה לגאולה במהרה ובעגלא דידן

3 תגובות:

  1. הסיבה שיש יום טוב שני של גליות.
    זה כדי שיהיה לך פחות יום לבזות תלמידי חכמים וגדולי ישראל.
    אינני משתייך לאף גוף או רב או זרם שאותו אתה תוקף,
    אני פשוט יהודי פשוט שחורה לו וכואב לו איך אתה מעיז פניך בגדולי ישראל בלי שום פחד ונקיפות מצפון.

    אל תבטל את דבריי בהינף עפעף - חשוב עליהם!!!

    "והוי זהיר בגחלתם שמא תיכווה שנשיכתם נשיכת עקרב... וכל דבריהם כגחלת אש"

    השבמחק
  2. שלום ר' חיים.

    אני מרשה לעצמי לפנות אליך בשם כל הגולשים באתר שלך.

    אנא, אנו לא עומדים בזה שיש כזה לחץ עליך להמשיך לעדכן יום יום.

    אנו לא רוצים לאבד אותך!.

    ואנו חושבים שיו"ט שני של גלויות זה לא מספיק חופשה בשבילך.

    וגם אנו חושדים שהלחץ שיש לך לעדכן אותנו בדברים העומדים ברומו של עולם, הולך על חשבון צאן מרעיתך, ובני הקהילה שלך סובלים בגלל זה.

    ולא בשביל זה באנו לפה, בשביל להזיק לך.

    קח לך עוד יום, יום שישי אתה לא חייב לעדכן, כך שיהיה לך כבר שלושה ימי חופשה, ואח"כ בא שב"ק, אתה גם לא חייב לעדכן. וכנהוג שביום ראשון בארה"ב זה שבתון, גם אל תעדכן.

    אנחנו בהחלט נעמוד בזה, אבל אתה אם תמשיך המאמץ המוחי הגדול שהאתר הזה דורש ממך, אתה עלול לקרוס ח"ו, וזה מצב שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו, וזה עלול להרחיק את הגאולה.

    וכיון דאידחי אידחי.

    אנחנו פה בשבילך ר' חיים.

    השבמחק
  3. אני חושב שמותר לך משום פיקוח נפש בפרט שזה יום טוב שני, ואתה למעשה יורד,
    לעדכן את העם היושב בציון המשוע לטללי הטינופת בערגה...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.