ר' חיים שלום
הרבה ספקולציות עלו לאחרונה, ולאחר כמה חיסולי חשבונות שנעשו ב"בעולמם" הערב  לראשונה יצא מכתב ראשון מחברי אגודת חסידי חב"ד בעניין אסיפת העמותה שתתקיים לאור פסק הבוררים.
כאמור זהו פעם ראשונה שאי מי מחברי העמותה מתייחס במכתב רישמי החתום על ידם.
המכתב עליו חתומים שלושה מחברי העמותה שאינם מזוהים בבירור עם אחד הצדדים, הרב זושא פויזנר הרב יהושע יוזביץ והרב שמואל חפר, המהלך נעשה ע"י הרב חפר שבמשרדו נפגשו השלושה וניסחו את המכתב.
מבין השלושה הויתור הגדול ביותר הוא של הרב חפר שהתואר יו"ר הוצע לו ע"י ב' הצדדים והוא מוכן לוותר על התואר ע"מ שכל הפלגים ישבו יחד!!!
המכתב נשלח לרבני חב"ד וחברי אגו"ח, ובו בקשה להחזיר את כל המצב ליום פטירת הר"ש מיידנציק היו"ר הקודם, וללא חברים חדשים וללא יו"ר מוכתר,  וכן להחזיר את התקנון הישן לפני ההוספות שנעשו בו ע"י אהרונוב, וזאת על מנת למנוע מחלוקת.
כעת עמלים שלושת החותמים לשכנע את שני הצדדים לוותר, את אהרונוב לוותר על התואר יו"ר, ועל המשיחיסטים לוותר ולהשאיר את אהרונוב למרות שהם רואים בו אדם מסוכן ולמרות הדברים בהם הוא מסובך.
הצדדים חייבים להתייחס לשלושה וזאת מאחר שאם יתקלו השלושה באי רצון לפשרה באחד הצדדים אזי הם יכולים להצטרף לצד השני ולהכריע את הכף לטובת הצד שהיה מוכן לפשרה.