רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 במאי 2013

צביעותו של ליצמן הגיש הצעת חוק לאסור החרמת חרדים אבל הוא מחרים עשרות קהילות קדושות שאסורות לבא בקהל 'המודיע' וב'מועצת גדולי התורה' לו מותר להחרים

אין גבול לצביעות ועד כדי כך הוא יודע שאין גרוע ממנו בכל הקשור להחרמה, אין עוד מי שמחרים יהודים חרדים יותר ממנו ומקהילתו ובמיוחד 'המודיע', והוא זה שמגיש הצעת חוק בכנסת לאסור החרמת חרדים

זה זועק לשמים. עשרות קהילות קדושות אין להם דריסת רגל ב'המודיע' גם במחיר כפול לא מפרסמים מודעותיהם, לא מזכירים שמות רבניהם ואף לא מפרסמים תמונות שלהם הם מוחרמים, וליצמן לא מתבייש להעלות על במת הכנסת הצעת חוק לאסור החרמת חרדים

אם הייתי היום יושב בכנסת, הייתי קם ושואל את ליצמן מדוע לו מותר להחרים כל כך הרבה חרדים, כל כך הרבה קהילות, כל כך הרבה רבנים ואת זה הוא מבין, ולחילוני אסור להחרים את החרדי?

שיהיה ברור, אני נגד כל החרמה, אין ספק כי אסור להחרים חרדים, אבל המציע צריך להיות אחד כזה שלא מחרים יהודים חרדים. כל מי שכל כולו חתיכת החרמה גדולה הוא האחרון להגיש הצעה כזו, לאחד שכזה נגיד קשוט עצמך

בענין הזה של החרמות ליצמן גרוע מלפיד, מפני שלפיד נולד וגדל על ברכי השנאה לחרדים הוא תינוק שנשבה, ואילו ליצמן המכיר ויודע במי ובמה מדובר ומחרים אותם בגלל אינטרסים פיננסיים ופוליטיים, על אחד כזה הייתי כותב כי הוא רשע ואף גרוע מכך, ושיתבייש לו

אם הוא רוצה שנתייחס ברצינות להצעתו שיעלה על במת הכנסת ויכריז כי מהיום 'המודיע' פתוח לסלאנים, למכנובקה, לר' מנדלי מויזניץ ועוד עשרות קהילות אחרות שאין להם שם דריסת רגל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.