התפתחות נוספת במאבק לקראת ישיבת עמותת אגודת חסידי חב"ד בישראל. במגעים שמתקיימים כל העת מתברר שהרב וילשנסקי, חולק על הדרך להקמת בית דין משיחיסטי כפי שחלק מחבריו פועלים בימים האחרונים. הרב וילישנסקי הבהיר בימים האחרונים כי חס ושלום לא יפגע בבית הדין שהרבי הקים והוא לא כמו הצעירים המתלהמים ורבנים שלא מודעים לדרכו של הרבי, ולא יעשה חלילה דבר נגד הרבי ולא יפעל נגד מוסד שהרבי הקים.
הרב וילשנסקי אמר כי כל החלטה שתתקבל ללא מחטף בדעת רוב הבית דין הוא יציית באופן מלא ללא עוררין וכך ינהגו כל חברי עמותת אגו"ח. הרב וילשנסקי דורש לכנס עוד בשבוע הבא את כל חברי בית הדין לאסיפת חירום בעניין ויחליטו. הרב וילשנסקי ציין שישמח לעבוד בשיתןף פעולה עם הרב אהרונוב ועם הרב יוסל בלוי  כפי שפעל בכמה נושאים עימו והכל תלוי בהחלטת הבית דין. מקורביו של הרב וילשנסקי אומרים שהוא חותר לשלום וזו דרכו תמיד להגיע לפשרה ולאחד את כל הכוחות בחב"ד וכך ינהג גם כעת. לדבריהם הרב וילשנסקי אין לו בעיה לעבוד יחד עם אהרונוב, וגם בסיומי הרמב"ם בטבריה הרב וילשנסקי משתתף ואף מנחה את האירוע של הרב אהרונוב.
כמו"כ הרב וילשנסקי נוהג בקביעות לפקוד את האהל והוא נלחם בכל כוחו נגד תופעת חלוקת הדולרים והקיצוניות ב-770, הם ציינו את העבודה הברוכה שעושה הרב וילשנסקי בתור שליחו של הרבי וכראש הישיבה החב"דית הגדולה בעולם. פעילות מבורכת שאין דומה לה ואין ראוי ממנו לעמוד כאחד מראשי  אגודת חסידי חב"ד לטובת הכלל והפרט. 
האימפריה הגדולה שהקים הרב וילשנסקי בעשרות השנים האחרונות והקמת דורות חסידיים נזקפת לאישיותו המיוחדת כשכל העת פועל להבאת שלום בחב"ד כפי שפעל יחד עם הרב קפלן והרב ביסטרציקי בצפת למרות שהיו מהמחנה מנגד. הם מבטיחים שהרב וילשנסקי לא יוביל לפילוג בחב"ד ודרכו לאחדות השורות בתנועת חב"ד.