רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 באוקטובר 2024

צימוקים

 

✅ השר איתמר בן גביר עצר להרב שמואל רבינוביץ את האישורים לכניסה לכותל - פרץ סכסוך ביניהם, ובן גביר כדרכו שלף את הקלף

✅ ווינט: הקרן למורשת הכותל לא אישרה את כניסת רכבו של קייס אתיופי בן 90, ליג'לם דסלין, לחניית הכותל, ושוטרת הכניסה אותו אישית כשהוא יושב על כיסא גלגלים. בעקבות התנהלות הקרן, ולאור ריבוי התלונות בנושא ניהול היתרי הכניסה, החליטו במשטרה אמש לעצור את הכניסה לרחבה. גורמים במשטרה: "כבר תקופה ארוכה שמתקבלות תלונות קשות על אופן ניהול מערך אישורי הכניסה לרחבת הכותל, בהתאם לקשרים וכו׳, באופן שאינו מתקבל על הדעת. נצטרך לבחון מחדש את הנושא".

✅ הושע נא והושיעה נא: דאגה רבה בציבור החרדי עם התאשפזותם של מאות עסקנים ורבנים בשל התאמצות יתר של שרירי הרגלים והלב עם ביטול אשרות הכניסה לרכבים לכותל בחג. שמערל קורא לזמרים ולסלבים שלא נפגעו לבוא ולשמח את הפצועים

✅ התרגשות רבה בשכונת רמות: בעוד שעתיים יצא רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגרמ"ה הירש מביתו שבבני ברק למסע הקבלת פני רבו בירושלים. במהלך המסע יגיע ראש הישיבה למסור שיעור לרגל ליל הושענא רבה בבית המדרש שערי תבונה ברמות בשעה 20:00 ולאחר מכן יעברו האלפים להתברך.

✅ מנהיג עולם הישיבות בציונות הדתית ראש הישיבה הגאון רבי יעקב שפירא בראיון חג לערוץ 7: "לא היה צריך שהנושא של בחירת רב ראשי יהפך למשהו כמו שוק. זה לא כבוד ולא היה צריך בכלל להגיע לרמה הזאת. עם זאת, תמיד אפשר לתקן, וצריך לדאוג שהרבנות תחזיר את הכבוד שלה, שייבחרו רבנים שיכולים לרומם באמת את ההשפעה של הרבנות הראשית. כולנו מסכימים ויודעים שללא הרבנות הראשית המדינה הייתה נראית אחרת"

✅ עוד ממנהיג עולם הישיבות בציונות הדתית הגר"י שפירא לערוץ 7: "אני מביע תמיכה ברב קלמן בר לרב הראשי מבלי לפגוע באף אחד אחר. אני חושב שכל הסוגייה הזאת של לחלק ציונים באשר למי יותר ומי פחות ציוני דתי מיותרת. זו מחשבה פסולה. אני מכיר את הרב בר הרבה שנים ומעז לומר שאילו אבי היה חי הוא היה סומך את שתי ידיו עליו שהוא הבחירה הנכונה לרב ראשי לישראל. הוא גדול בתורה. פיו וליבו שווים ויש לו מעלה נוספת: הוא יעשה את הדברים בדברי נועם. הוא מרושת ואוהבים אותו בחוגים אחרים וזה יתרון ולא חסרון. אני מקווה שהוא ייבחר ויאחד את כל הקהלים בעם" .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.