רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ ‏חוליה נוספת בשירות איראן: לאחר החולייה היהודית בצפון, חשיפת חוליה נוספת של 7 ערבים ירושלמים שביצעו פעולות עבור איראן, ונשלחו לרצוח מדען ישראלי. החוליה סוכלה לפני שהוציאה לפועל את החיסול

✅ פרשת המרגלים: החשודים הם תושבי בית צפאפא. ראש החוליה התבקש ע"י המפעיל האיראני להרוג מדען גרעין בכיר וקיבל תמונות וכתובות של היעד. בנוסף התבקש להתנקש בראש עיר ממרכז הארץ.

✅ עוד מהפרשיה האיראנית: המשימה המרכזית אותה נשלחו לבצע הייתה התנקשות במדען גרעין ישראלי, החוליה סוכלה לפני ביצוע פעולה זו. החשוד המרכזי בפרשה רמי עליאן, בן 23, הודה כי הוא ידע שהמפעיל הוא איראני וכי הוא מרגיש גאווה על זה שפנה אליו איראני :

✅ אבו עלי: לפני פחות מחודש הספירה הכללית של הרוגי חזבאללה מתחילת המלחמה עמדה על קצת יותר מ 500 איש. מעבר אליהם היו עוד כ 100-150 הרוגים בלבנון. היום המספר נושק לכמעט 2600 הרוגים מדווחים ואפשר להניח שיש עוד כאלה שלא נספרו בדרום לבנון. כלומר בפחות מחודש נוספו כ 2,000 הרוגים חדשים בלבנון.

✅ רשת פוקס ניוז מכחישה את הדיווחים על חקירה כנגד אריאן טבטבאי בכירת משרד ההגנה האמריקאי בחשד להדלפת מסמכי התקיפה.

✅ טראמפ - ארה"ב הדליפה מסמכים חסויים ביותר מישראל. יכול להיות שהדליפה ממשרד ההגנה. ישראל נפגעה מאוד וניזוקה מכך. חשיפת אסטרטגיה ונתונים בזמן מלחמה. חייבים למצוא את המדליף! ישראל כבר לא רוצה לחלוק מסמכים עם ארה"ב, ומי יכול להאשים אותם!

✅ אריאל כהנא: קיצור תולדות סקרי הלילה בארה״ב: טראמפ מתחזק על פי רוב הסקרים ברוב המדינות המתנדנדות. הפערים לטובתו עדיין בתוך טעות הדגימה. אבל אם אין קטסטרופה סטטיסטית ולא יקרה משהו דרמטי בשבועיים הקרובים, הוא לוקח את הבחירות.

✅ מחשש לריגול ישראלי: חברת התעופה הגדולה של איראן קרקעה 60 דיילים ודיילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.