רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ סנטורים בארה"ב מבינים שבלי ריצוץ ראש הנחש המלחמה הזאת לא תיפסק אבל בישראל עסוקים ב"לגבות מחירים" מעצים ואבנים.  על ישראל להכריז שכל פגיעה משלוחותיה של איראן בישראל תגבה מחיר מאיראן ישירות. מיכלי הדלק יהיו ראשונים.

✅ דיווח ב-ABC: אכזבה בבית הלבן מהעימות של האריס עם טראמפ - לפחות כמה גורמים אמרו כי הם ציפו מסגנית הנשיא להגן יותר על מדיניותו של ביידן במהלך כהונתו ולא להתרחק ממנה לחלוטין

✅ ווינט: הנשיא לשעבר טראמפ ינאם בוועידה הפרו-ישראלית הגדולה ביותר באמריקה, שאליה צפויים להגיע 4,000 משתתפים. גם ביידן והאריס הוזמנו, אך לא אישרו הגעה. חטופים ששוחררו וגיבורים מהמלחמה יזכו להוקרה

✅ ערוץ 7: ה"ניו יורק טיימס" מדווח: ארגון רפובליקני מנסה להשתמש ביהדותו של דאג אמהוף, בעלה של קמלה האריס, על מנת להרחיק מצביעים מוסלמים מלהעניק את קולם למועמדת הדמוקרטית. בימים האחרונים הופיעו כרזות דיגיטליות רבות באזורים בהם מתגוררים מוסלמים וערבים במישיגן, בהן נראית תמונתו של דאג אמהוף לצד כיתוב המדגיש את יהדותו ואת העובדה כי הוא יצטרף להאריס בבית הלבן, אם תזכה בבחירות.

✅ במודל של נייט סילבר הבחירות שוב מוגדרות במצב שוויון, אחרי שטראמפ ירד מ-60 אחוזים סיכוי לזכייה. האריס שיפרה את מצבה עד אמצע אוגוסט, טראמפ זינק מאמצע אוגוסט עד השבוע שעבר וכעת, בין היתר בהשפעת העימות, האריס מתחזקת. הסיכויים כרגע: טראמפ 59.6, האריס 40.1. (עמית סגל)

✅ יריות נשמעו מחוץ למתחם בפלורידה שבו שוהה הנשיא לשעבר טראמפ. מקמפיין טראמפ נמסר: "הוא בטוח ולא בסכנה" .

✅ מטה טראמפ לא מעניק פרטים נוספים בשלב זה - כלי התקשורת נסמכים כרגע רק על ההודעה שיצאה מפי דוברו (בן יניב) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.