רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בספטמבר 2024

צימוקים

 

✅ ישראל כהן: רבן של ישראל רבינו מרן הגר"ד לנדו במענה לשאלת רבנים ודיינים מחברי הגוף הבוחר של הרבנות הראשית: מיניתי כבר לפני תקופה את הגר"י אפרתי לנהל ולברר את נושא הבחירות לרה"ר, הגר"י אפרתי ערך דיונים ובירורים נרחבים בחודשים האחרונים, וההוראה תינתן לאחר שמיעת המלצותיו בימים הקרובים

✅ מרן הגר"ד לנדו הבהיר כי אין לו כל ענין וכל קשר לנעשה בבחירות לרבנות הציונית, אין זה ענין ל'בני תורה' לעסוק בעניין הזה

✅ הירשמן ב'קו עיתונות': הגרח"מ לאו, מפתיע עם תמיכה חוצת מגזרים בהם ראשי ערים, זקני רבני חב"ד, רבני הערים בגוף הבוחר המזוהים עם דגל התורה, תמיכת כמה מחברי מועצת חכמי התורה של ש"ס לצד תמיכת ראש ישיבת כסא הגר"מ מאזוז, רבנים מקרב הציונות הדתית וראשי מועצות דתיות שאף חתמו על מועמדותו.

✅ סדקים בתמיכת ש"ס ברב מיכה הלוי לרב הראשי! ארי כהן: שני עסקנים בולטים בש"ס שמקורבים לראשל״צ הרב יצחק יוסף, פועלים למען מועמדותו של הרב קלמן בר לתפקיד הרב הראשי האשכנזי.

✅ ארי כהן: לאחר שהייבוא נעצר - מנכ״ל הרבנות הראשית יהודה כהן הגיע להסדר עם משרד המשפטים, ובכך שוחררו מאות טונות של בשר ומוצרים כשרים שהמתינו בנמלים - לאחר שהנחיית היועץ המשפטי חסמה את הליך אישור תעודות הכשרות, בשל פקיעת הסמכות ממועצת הרבנות הראשית.

✅ ויסברג בטוויטר: אתמול בערב שלח הרב ישראל שטיינר מזכיר וועד החינוך של חסידות בעלזא לשאול אצל הרבי מבעלזא האם תלמידי הישיבה גדולה של בעלזא בחיפה ישארו בישיבה. הרבי ענה: "שיישארו ללמוד בישיבה ולא יקרה להם כלום"

✅ דביר עמר בערוץ 7: לקראת מלאת שנה לאסון שמחת תורה, יצא הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', בקריאה מיוחדת לציבור לקיים סיומי מסכתות בבתי הכנסת ביום שמחת תורה. בכל בית כנסת יהיה מי שיקדיש מסכת לעילוי נשמת אחד החללים, ובכך יקיים הנצחה וזיכרון לעילוי נשמתם.

✅ לפ"מ בפרסום רשמי בעיתונות החרדית נגד בניה לא חוקית בערים החרדיות וקורא לתושבים למסור מידע בדרך אנונימית על בניה לא חוקית באזורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.