רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ עוצמה יהודית: קריאת הנשיא ל"ממשלת אחדות כדי להשיב את החטופים", הינה חסרת אחריות המשתפת פעולה עם תעמולת חמאס ועלילת הדם של השמאל הקיצוני, לפיה הממשלה המכהנת לא מעוניינת בהשבת החטופים

✅ חיים רמון בגלי ישראל: יושב אהוד ברק מול 200 איש מראשי המשק ואף  אחד לא קם ואומר לו "אדוני אתה מבקש מאיתנו לעבור על החוק

✅ תא״ל גל הירש, מתאם השבויים והנעדרים, בכנס MEAD בוושינגטון לאריאל כהנא: ״הלחץ הצבאי לא יסתיים כשאנחנו יודעים שהחטופים עדיין ברצועת עזה מוחזקים בידי טרוריסטים אכזריים. אנחנו עדיין בשוק אחרי שראינו איך התעללו ורצחו את החטופים שלנו ואנחנו לעולם לא נסלח. אנחנו נרדוף אותם לאן שיילכו במשך דורות״. (ליטל שמש)

✅ עוד מתא״ל גל הירש, מתאם השבויים והנעדרים, בכנס MEAD בוושינגטון לאריאל כהנא: "חמאס לא רק שלא עושה מספיק הוא לא עושה כלום. הדרך של חמאס היא לא הדרך של גורם שרוצה עסקה. הוא רוצה מההתחלה להפסיק את המלחמה".

✅ אביו של אורי דנינו הי"ד ברדיו 103: "אמרתי מראש למקורבי רה"מ שאני לא אגיד דברים קלים, ניהלתי איתו שיחה טלפונית בראשון והוא שמע דברים דומים ובכל זאת בחר לבוא"

✅ ינון מגל ב-103 לקראת החתונה של אבנר נתניהו והניסיון של מטורללי שמאל לפגוע בחתונה: "נהיה אירוע, יצאו כל הפסיכופטים; 'אסור לו להתחתן' 'הוא עושה בחוות  רונית אירוע, אסור לו'. אין לבן של נתניהו זכות להתחתן, הוא צריך לעשות את זה במרתף. אתם מבינים את הפסיכוזה?"

✅ אלי ציפורי: סיכום הסרט "תיקי ביבי": רביב דרוקר שוב נכשל עם ניסיון נוסף מגושם, מטונף ומניפולטיבי לזהם את ההליך המשפטי. אפילו ynet נאלץ להודות שהסרט מציצני ורכילותי ולא מחדש דבר. כעת, דרוקר והפרקליטות, איתה הוא נמצא בקשרי השחתה, יידרשו להסביר את מעשיהם לבית המשפט (תגובתם נדרשת עד מחר). 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.