רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ יובל שגב: החלטת הממשלה המלאה בנוגע להמשך סבסוד מעונות היום. פלסטר של נתניהו כדי להרגיע מעט את איומי החרדים. היעוץ המשפטי התנגד לסידור הזמני הזה

✅ מיכאל שמש: היועמ״שית מתנגדת להצעת השר בן צור לאשר סבסוד מעונות לשלושה חודשים לכלל הציבור וקובעת ״מניעה משפטית - פגיעה בלתי מידתית בכלל הציבור״ ״כריכה לא עניינית בין תלמידי ישיבה חייבי גיוס לכלל הציבור".

✅ גזירת המעונות: הממשלה קבעה כי תוקם ועדה בראשות מנכ״ל משרד העבודה, שתנסה לשנות את מבחני התמיכה כך שגם תלמידי ישיבות ברי גיוס יזכו לסבסוד מעונות ״מחשש לפגיעה בתעסוקת נשים״

✅ אברהם פריינד: השר מיכאל מלכיאלי לראש הממשלה נתניהו בישיבת הממשלה: "תמנה אדם מטעמך שיתכלל את כלל הנושאים והבעיות של הטסים לאומן" .

✅ ראש האופוזיציה לפיד ב'פגוש את העיתונות': "הערב בשמונה וחצי אפגש עם ליברמן, גנץ ואיזנקוט לתאם מהלכים; אריה דרעי והאדמו"ר מגור ממנים באמצע מלחמה שר ביטחון כדי לאשר את חוק ההשתמטות"

✅ ארי כהן: רה״מ נתניהו הודיע לשר דודי אמסלם על דחייה בשבוע בהצעה שהעלה בישיבת הממשלה - למינוי מנהל רשות החברות הממשלתיות. הרקע: התנגדות של השר אמסלם למינוי מנכ״ל למרכז המקומות הקדושים, כל עוד ש״ס לא תמנה, דיינים החשובים לו.

✅ ראש עיריית חיפה יונה יהב בקול ברמה: "חיפה מתכוננת הרבה מאד זמן למלחמה. יש בעיה עם הציבור החרדי שלא מתארגן כמו שצריך לקראת מלחמה, אמא לעשרה לא יכולה לקחת את כולם לממ"ד בדקה, אין שת"פ בין החרדים לפקע"ר"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.