רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 ביולי 2024

צימוקים

 

✅ האדמו"ר מבעלזא לא ייצא השנה למנוחה בטלזסטון בשל מצב בריאותו המיוחד, עדיף לו להיות בבית היכן שיש לו את כל הכלים לצרכי בריאותו - החסידים נתנו לענין פירוש אחר ואמרו כי הרבי התבטא: "איך אפשר לנסוע למנוחה ולחופש כאשר אנחנו נלחמים בכל החזיתות בקרב והחיילים מוסרים את נפשם, הם עובדים קשה בשבילנו ואנחנו יוצאים לחופש?

✅ קנאים בבני ברק פוצצו באלימות את שיעורו של הרב אוריה ענבל

✅ ארי כהן: הראשון לציון הגר״י יוסף נפגש שלשום עם יו״ר ש״ס אריה דרעי, בפגישה דנו השניים בנוגע לבחירות לרבנות הראשית, כאשר שמו של המעומד הגר״ז כהן ראב״ד בית הדין בתל אביב עלה בפגישה, אך דרעי טען בסופה כי צריך להמתין בנתיים ולא לקבל את ההחלטה בעניין כעת

✅ ראש עיריית באר שבע מינה את רב העיר אופקים להחליף באופן זמני וחלקי את רב העיר יהודה דרעי זצ"ל שנפטר בתחילת החודש. המינוי בא על רקע אמירתו של הרב יצחק יוסף בהלוויה כי בנו של דרעי יירש את מקומו - והאזהרה שהפנה לעבר דנילוביץ' פן לא יציית להנחייה.

✅ הקנאים ב'עדה החרדית' לא אוהבים מפגשים כאלו - רשכבה"ג מרן רה"י הגרמ"ה הירש יגיע היום למסור שיחת חיזוק בישיבתו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך בבית שמש. גורם בישיבה מציין כי "העדכון על השיחה שתיערך הערב בהיכל בית המדרש הועבר למעונו של מרן הגר"מ שטרנבוך בשעות הצהריים לאחר קבלת האישור ממקורביו של מרן הגרמ"ה הירש, מרן הגר"מ הגיב בקורת רוח מרובה על הזכות הגדולה שיש לתמידי הישיבה לשמוע 'אדם גדול כר' משה הלל'"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.