רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביולי 2024

צימוקים

 

✅ הלם בחצר סדיגורא בני ברק קיבל צו גיוס - הוא אמור היום לעזוב את הארץ - על פי התכנית הוא הודיע כי ישוב בעוד חודש, אבל עתה בעקבות הצו עורכי הדין שלו ייאלצו להבטיח שלא יאונה לו דבר כאשר ישוב  אם לא יתייצב

✅ נהג אוטובוס ילדים יהודים בקראון הייטס בברוקלין הותקף ונמצא בבית חולים, כמה מהתוקפים נעצרו והאירוע נחקר כפשע שנאה

✅ בהשתדלות 'איחוד ברסלב באומן' נדחה הנוהל בהדדיות לאחרי ראש השנה  - הצורך בויזות לאוקראינה יידחה עד לאחר ראש השנה. בשל הנוהל הישראלי החדש, הקובע שיש צורך באישור כניסה דיגיטלי לנכנסים ממדינות כמו אוקראינה ומולדובה, החליטו גם מדינות אלו לדרוש ויזה מישראלים. .
  
✅ הודעה מבית האדמו"ר מקרעטשניף: 
כ''ק מרן רבינו שליט''א עדיין מאושפז בבית הרפואה קפלן מקבל טיפול אינטנסיבי לדלקת ריאות שממנו סובל, הוא עובר בדיקות נוספות. לאור הרקע הרפואי, מבקשים להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואת כ''ק מרן רבינו מנחם אליעזר זאב בן אסתר רחל

✅ הרב יוסף צבי רימון התייחס בריאיון לדביר עמר בערוץ 7 לשאלה האם ראש הממשלה יכול לחזור בשבת מארצות הברית: "אם הוא נשאר שם כנראה שעדיין אפשר לנהל את הדברים מרחוק. יש דבר שהוא יפה שמשלחת מישראל לא נוסעת בשבת, יש פה אמירה חשובה. אם היה פיקוח נפש ברור שהיה מותר לנסוע".

✅ ויסברג: היסטוריה בחסידות תולדות אברהם יצחק: ששת בניו של האדמו"ר ימריאו יחדיו לארצות הברית במטרה לגייס כסף לטובת השלמת בניין בית המדרש שנבנה בימים אלה בשכונת מאה שערים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.