רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 ביולי 2024

מבזקים

 
✅ ׳ווינט׳: המדינה הוציאה 3 מיליון ש״ח על אבטחת ילדיו של רה״מ לשעבר נפתלי בנט. בנוסף הוציאה עוד 3.7 מיליון ש״ח על אבטחת גילת בנט. על אבטחה לרעייתו של יאיר לפיד, ליהיא לפיד, הוציאה המדינה 1.1 מיליון ש״ח.

✅ בן כספית: ישראל בוחנת מידע (ראשוני) שבחיסול דף חוסל גם מישהו ממשפחתו של יחיא סנוואר. נבדקת אפשרות שמדובר באחד מאחיו של סנוואר. אם זה יתברר כנכון, זה דרמטי. ועוד: יש כבר וודאות שבהתנקשות נהרגו כמה משומרי ראשו של דף. אם שומרי ראשו היו שם, הוא היה שם.

✅ נסראללה: אנו אומרים לאלה שמפחידים אותנו במלחמה - אנחנו עם שאינו פוחד ממנה, כי במצב הגרוע ביותר תוצאתה תהיה מות קדושים  

✅ ישראל מזרימה 50 מיליון ליטר מי שתייה בכל יום מ-3 צינורות מים לכל איזורי רצועת עזה. 

✅ בן יניב: ניקי היילי עשתה סולחה עם טראמפ וקיבלה נאום ביום השני של וועידת המפלגה  הרפובליקנית. מי יודע אולי תפקיד מזכירת המדינה על הפרק?

✅ ארה"ב הטילה סנקציות על אלאור אזריה ומשפחתו ולא יוכלו להיכנס לארצות הברית אם ירצו. אזריה חיסל מחבל ב-2016 אחרי שהיה מנוטרל ותועד בכל העולם

✅ אלאור אזריה מגיב לסנקציות בשיחה עם חדשות 14: ״לא מעוניין לטוס לאמריקה, אין כמו בישראל״.

✅ רשת CNN: ארה"ב השיגה מודיעין בשבועות האחרונים על מזימה של איראן לנסות להתנקש בטראמפ, התפתחות שהובילה את השירות החשאי להגביר את אבטחתו לפני הירי בשבת.

✅ עמית סגל: סקר חדש, אחרי העימות ולפני ניסיון ההתנקשות: טראמפ מוביל עכשיו על ביידן גם בוירג׳יניה, מדינה שבה לא ניצח אף רפובליקני 20 שנה.

✅ רשת CNN: הסוקרים הדמוקרטים מזהים שהנשיא ביידן מאבד תמיכה לדונלד טראמפ ב-14 מדינות מפתח ברחבי המדינה. זה כולל לא רק את החמישה שביידן הצליח לקחת מטראמפ ולזכות בהן ב-2020.

✅ מינוי סגן הנשיא הוא תוספת כח משמעותית לגוש האמוני בישראל בהנהגת נתניהו

✅ ראש ממשלת סקוטלנד לשעבר הורה להעביר 250,000 פאונד לאונר"א, ולמחרת משפחת אשתו יצאה מעזה דרך מצרים, עכשיו הוא עומד לפני חקירה בחשד לניגוד עניינים חמור 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.