רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ ינון מגל: המתווך של פגישת בבצ'יק ובני גנץ, הוא פרשן ׳ערוץ 12׳ ישראל זיו שפועל מאחורי הקלעים לפרק את הממשלה.

✅  מאחורי הקלעים של פגישת גנץ - בבצי׳ק: באגודת ישראל ניסו להבין האם אפשרי להגיע להסכמות עם גנץ בנוגע לחוק הגיוס, אך לאחר הפגישה הבינו שלא יהיה אפשרי להגיע להבנות, כשלטענתם גנץ מחפש להגיע לבחירות ולא להסכמות על החוק. אלוף במי׳ל ישראל זיו שנוכח בפגישה טען בשיחה עם ׳המחדש׳: "הפגישה לא הייתה כל כך דרמתית כפי שעושים אותה, כשלטענתו השמועות שדחף להפלת הממשלה הם שקריים" (ארי כהן)

✅ מיכאל שמש: צה״ל החל לאסוף נתונים ממס הכנסה על צעירים חרדים בגיל גיוס שעובדים ומונפק להם תלוש שכר. בצבא מתכננים בשלב הראשון לשלוח צווי גיוס לצעירים החרדים הללו. בצה״ל ינסו לעמוד ביעד הראשוני של גיוס 3,000 חרדים השנה מבלי לייצר עימות חזיתי מול הישיבות :

✅ ברוב מוחץ של 19 נגד 1 - הועדה של המועצה להנצחת החייל אישרה לכתוב את המילה הי"ד על מצבתו של ישראל יודקין. ומעתה - על כל מצבה של כל חייל שמשפחתו תרצה בכך.

✅ ווינט: השר לשעבר יעקב ליצמן, שרכבו נרגם באבנים במהלך הפגנת החרדים הקיצונים בירושלים ביום ראשון, הגיש תלונה במשטרה נגד המוחים 

✅ ראשי גור פרסמו את תמונותיהם של המחבלים והסיקריקים שפגעו ברכבו של ליצמן ותובעים מכל מי שיודע מי הם להודיע להם על מנת לשלוח בריונים להכותם ולתבוע מהם לשלם את הנזקים

✅ ‏נתניהו הבטיח לגפני כי הוא ידאג לכסף לחינוך העצמאי לשלם את הפנסיות של יולי למורות והעובדים כדי שהם לא יקרסו ויהיה בלאגן בין היתר לפני הפגרה. (אמיר אטינגר)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.