רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ עמית סגל: מישהו פה איבד את הצפון
הכחשה שאינה מכחישה דבר. איש לא טען שנפתחה חקירה אלא שפרקליט המדינה החליט לתת לבן גביר חמישה מנדטים במתנה ולדרוש לפתוח בחקירה

✅ השר קרעי ב׳ערוץ 14׳: ״גלנט נכשל כשר ביטחון, הוא צריך ללכת הביתה״. על היועמ״שית: ״הייתה צריכה ללכת מהיום הראשון שהממשלה הזו הושבעה״.

✅ בנצי רובין: מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את החוק של שמחה רוטמן שמבקש לשנות את אופן בחירת נציב  התלונות על השופטים. עם זאת, רוטמן מבהיר - אם לוין ופוגלמן יגיעו להסכמה על נציב, אמשוך את החוק. המטרה היא לתת מענה לציבור שנותר ללא מענה לתלונות נגד שופטים.

✅ אריאל כהנא: למה הפוליטיקה מרתקת ודרמטית? כי רק לפני פחות משבוע, נתניהו אמור היה להגיע לוושינגטון כעני בפתח, תחת מטר ביקורות, נערך למחאות והחרמות של הנאום שלו, ובלי הבטחה שיראה בכלל את הנשיא. ופתאום, העולם התהפך, ביידן הוא זה שזקוק עכשיו לנתניהו. כדי לשדר שעסקים כרגיל, שהקריסה מול  טראמפ מאחוריו ושהוא עדיין מנהיג העולם החופשי.

✅ גורמים בחמאס אמרו לעיתון "א-שרק אל-אווסט" כי מנהיג חמאס יחיא סינוואר מעודכן במתרחש כל הזמן. הגורמים אישרו כי סינוואר מעודכן במיוחד בכל הקשור למשא ומתן, וכי הוא "בוחן כל יוזמה, שוקל אותה ומביע את דעתו". לדבריהם הוא אף מתייעץ עם מנהיגי חמאס מחוץ לרצועה בדרכים שונות. עוד אמרו הגורמים כי "מעגל קטן מאוד הוא זה שיודע את מקום הימצאו. לא יותר משניים או שלושה אנשים שמספקים את צרכיו השונים ומקיימים את התקשורת שלו עם מנהיגי  התנועה האחרים".

✅ על רקע המתיחות בין ישראל לארה"ב, הנשיא הרצוג אומר באירוע יום העצמאות האמריקני: חילוקי דעות אינם מערערים את הבסיס הרחב של יחסי הידידות ושל הברית בין המדינות. נזכיר שכפי שדיווחנו, רה"מ נתניהו נעדר מהאירוע בטענה כי זה נעשה 'בשל המלחמה'. (גילי כהן)

✅ בכיר בבית הלבן: ביידן ונתניהו צפויים להיפגש בסוף החודש, כשנתניהו צפוי לבקר בוושינגטון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.