רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ איוונקה טראמפ, בתו של דונלד טראמפ: מודה לכל מי שהתפלל למען אבא שלי ולמען הנפגעים הנוספים. האלימות חסרת ההגיון הזו היא אכזרית 

✅ נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מקבל תדרוך מהרשויות על ניסיון ההתנקשות ביריבו דונלד טראמפ בחדר המצב בבית הלבן. (N12)

✅ טראמפ, יהיה הראשון נגד נשיא מכהן או נשיא לשעבר בארה"ב זה 43 שנה, מאז הניסיון לרצוח את רונלד רייגן ב-1981 (ווינט) 

✅ הצהרת הנשיא ביידן: קיבלתי תדריך על הירי בעצרת של דונלד טראמפ בפנסילבניה. אני אסיר תודה לשמוע שהוא בטוח ומצבו טוב. אני מתפלל עבורו ועבור משפחתו ועבור כל אלה שהיו בעצרת, בעוד אנו ממתינים למידע נוסף. ג'יל ואני אסירי תודה לשירות החשאי שהביא אותו למקום מבטחים. אין מקום לסוג כזה של אלימות באמריקה. עלינו להתאחד כעם אחד כדי לגנות אותו

✅ שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין בגינוי חריף: מגנים את האלימות הזו, אין לה מקום בדמוקרטיה שלנו. זו לא הדרך לפתור את המחלוקות בנינו - וזו לעולם לא תהיה הדרך. אני שמח לשמוע שטראמפ בטוח, ואני מתפלל עבורו ועבור כל מי שנפגע בתקרית הקשה הזו 
 
✅ דיווח ב-ABC: קמפיין ביידן מתכנן להקפיא את הפעילות שלו, כולל הקפאת שידור מודעות של הנשיא (תומר אלמגור) 

✅ עמית סגל: מצבו של ביידן מחמיר והולך. עוד לפני ההתנקשות, בשני סקרים ארציים הבוקר הוא בפיגור של 3 אחוז. לפי המודל של נייט סילבר, הסיכוי של ביידן לנצח בתרחיש כזה באלקטורים הוא 0.0%

✅ ביידן בהצהרה: "דיברתי עם טראמפ, הייתה לנו שיחה טובה וקצרה. אנחנו שולחים תנחומים למשפחת האדם שנהרג שרק הגן על קרוביו".

✅ מושל פנסילבניה ג'וש שפירו הודיע שהאדם שנהרג הלילה בניסיון ההתנקשות הוא קורי קומפרטור, לוחם אש בן 50. שפירו הודיע כי הוא התכופף כדי להגן על משפחתו בזמן הירי ואז נהרג. (אסף רוזנצוויג)

✅ בזמן שנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ שומר על מסרים ממלכתיים בנושא, בנו, דון ג'וניור, מאשים את קמפיין ביידן-האריס והדמוקרטים בהסתה שהובילה לניסיון ההתנקשות באביו. טראמפ הבן הציג ציוצים שיצאו מחשבונו הרשמי של הנשיא המכהן ג'ו ביידן, שבו כינה את טראמפ "איום לדמוקרטיה". (יונה לייבזון)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.