רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ צה"ל השלים את שליחת 1,000 צווי הגיוס הראשונים. ועד הישיבות מבצע מיפוי, בידיו כבר נתונים על למעלה מ-200 בחורים שקיבלו צו, ממשיכים למפות את שאר הבחורים. מהנתונים עולה: מבין שלושת הקריטריונים - תלושי שכר, רישיון נהיגה או היעדרות מביקורות בישיבות - תלוש השכר הוא הקריטריון העיקרי לפיו התקבלו הצווים. (מרדכי הלפרין בקול חי)

✅ השמאלן משה גפני: לשחרר חטופים בכל מחיר, אני אומר את זה  לראש הממשלה

✅ הלפרין ב'קול חי': השר יואב בן צור ליועמ"שית בפגישתם היום, על ביטול סבסוד המעונות להורים מחויבי גיוס: "אי אפשר לשנות את חוקי המשחק תוך כדי משחק". טענה נוספת שהועלתה: "אתם תפגעו כך באחוזי התעסוקה בקרב נשים חרדיות. נחצה רף ה-80% ותגרמו שזה יירד" .

✅ עוד מהלפרין ב'קול חי': מיארה הבטיחה שכדי שתבדוק את טענות השר - אנשיה יקיימו פגישות נוספות עם אנשיו. עוד השתתף בפגישה: יועמ"ש משרד האוצר. ככל שנתקרב לשנת הלימודים החדשה, יהיה קשה יותר לבטל את הסבסוד 

✅ ׳ערוץ 14׳ בתיעוד: איש הפרסום ואחד מראשי המחאה אילן שילוח אומר הערב: ״אם הימין ינצח שוב בבחירות הלכה המדינה, זו המלחמה האחרונה שלנו על המדינה״.

✅ תא״ל עפר וינטר בביקורת חריפה על ניהול המלחמה: לאחר שנאסר עליו להופיע בכנס שקורא להכרעה, עפר וינטר מפרסם את ביקורתו החריפה על הצבא - בביטאון הצבא ״מערכות״. וינטר כותב: "האבחנה של מערכת הבטחון הישראלית את הבעיה האסטרטגית שבפניה ניצבת מדינת ישראל במלחמה שגויה. הדרך שבה בחרה (מערכת הבטחון) לטפל בבעיה, והמהלכים האופרטיביים שעשה צה״ל עד כה לא רק שלא פתרו אותה - אלא אף הביטו את ישראל למצב חמור בהרבה מזה שנמצאה בו כאשר פרצה המלחמה" (עמית סגל)

✅ וינטר מוסיף: "מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, מקבל מעמד עולמי של מעין צלאח א-דין מודרני, מעצם העובדה שישראל מנהלת איתן מו״מ להסכם שיחזיר את האנשים והנשים שחטף לה" (עמית סגל)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.