רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ נתניהו נכנס לאולם. מחיאות כפיים סוערות. גם מהצד הדמוקרטי. מחיאות הכפיים בעמידה נמשכות שתי דקות לפחות, שריקות התלהבות. בקהל.

✅ נתניהו: אנחנו בצומת דרכים היסטורית. זה לא התנגשות ציוייליזציות אלא התנגשות בין ברבריות לציוויליזציה.

✅ נתניהו - ארה״ב וישראל צריכות לעמוד יחד. כשאנחנו עומדים יחד אנחנו מנצחים והם מפסידים.

✅ אריאל כהנא: כל משפט שני: מחיאות כפיים בעמידה. כולל מהצד הדמוקרטי. אפילו צ'אק שומר נאלץ לקום בלחץ חבריו מסביב.

✅ האולם עומד על רגליו ומוחא כפיים לנועה ארגמני. רגע מרגש. נתניהו: נועה ארגמני נמצאת כאן, יושבת ליד רעייתי שרה. היא נחטפה לעזה על גבי אופנוע. פגשתי את אמא של נועה, היא גססה מסרטן. היא אמרה לי: יש לי בקשה אחת אחרונה, אני רוצה לחבק את בתי נועה לפני מותי.

✅ נתניהו מזכיר את אליהו ביבס שנמצא גם באולם. "כל המשפחה שלו נחטפה כולל שני נכדיו הקטנים. איזה מפלצות!"

✅ נתניהו: אני לא אנוח עד אשר כולם יהיו בבית

✅ נתניהו: אנחנו במאמצים קדחתניים להבטיח את שחרורם ואני בטוח שהמאמצים יצליחו

✅ נתניהו מודה לנשיא ביידן על תמיכתו בישראל במהלך המלחמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.