רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ זעם בציבור החרדי בירושלים, נציגי החרדים מעלים את הארנונה - הארנונה בירושלים מתייקרת: עיריית ירושלים הודיעה על העלאת מחירי הארנונה לאחר שנים של יציבות במחיר. השינוי יחול על כלל הדירות החדשות שנבנו החל מתחילת שנת 2020, לרבות דירות חדשות הנבנות במסגרת התחדשות עירונית - יצויין כי ההעלאה הזו היא בידי החרדים, אם הם יצביעו נגד זה לא יקרה

✅ יו״ר הקואליציה אופיר כץ: החלטתי לדחות את הצעת חוק המועצות הדתיות ליום ראשון. לא אסכן חוקים חשובים לאזרחי ישראל ולביטחון ישראל שאמורים לעבור פה היום. כמו כן, הביקור של ראש הממשלה בארה״ב הוא בעל חשיבות מכרעת ואסור לתת לשום דבר להפריע לו.

✅ מורן  אזולאי בפרסום ראשון: דרעי מסרב שבן גביר יהיה חבר בפורום ביטחוני ובעל סמכות ומשמעות, גם במחיר תקיעת חוק הרבנים.

✅ סערת עלייתו של השר בן גביר להר הבית - שר הפנים משה ארבל במליאת הכנסת: ״האיסור לעלות להר הבית הוא על דעת כל גדולי ישראל, החילול השם הגדול שהוא עשה, מחייב מחאה על זה״. ח״כ גלעד קריב: ״יישר כוח״. טלי גוטליב: ״גדולי ישראל שלך,  לא הרבנים שלי״.

✅ עימות נוסף בקואליציה! השר אמסלם תוקע לש"ס את מינויי הדירקטורים במרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים ולחברה למתנ"סים, כנקמה על כך שהליכוד לא נכלל בדיל של מינויי הדיינים

✅ הסקופים: צעיר (20) מביתר עילית נשפט על נהיגה ברכב למרות שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, כשיצא מדיון בבית משפט הוא נכנס לרכב, החל לנהוג ונעצר שוב.

✅ בן גביר: הצמד גלנט ודרעי הם כנף השמאל והקונספציה של הפורום המצומצם הנוכחי, שמובילים את תפיסת ההכלה בצפון והדשדוש בדרום, תוך חתירה לעסקה מופקרת וסיום המלחמה. זו הסיבה שהצמד מתנגד לצירופי לפורום המצומצם: משום שתפיסתי היא שיש לחתור להכרעה גם בדרום וגם בצפון, ולהשיב את החטופים, אך לא באמצעות כניעה - אלא באמצעות לחץ צבאי והכרעה.

✅ יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר לבצלאל קאהן בקול חי: הסיפור הוא לא יאומן! במקום לאשר את הכסף לקייטנות לילדים חרדים כמו לכל ילדי ישראל, הודיעו פקידים באוצר שלא מעבירים את הכסף, כי לחרדים צריך החלטה נפרדת. אין לזה שום הצדקה ושום נימוק,  המטרה שלהם ברורה ליצור דיון שיעלה לכותרות שיגבירו את שנאת החרדים. זה חורבן!

✅ עוד מאייכלר בקול חי: הכאב הגדול הוא שמנסים להכניס שסע וסכין בין הציבור הדתי לציבור החרדי. מפנים את זעם המלחמה לא נגד אלו שהודיעו שנה שלמה שאפשר להילחם נגד מדינת ישראל כי אין צבא, אלא נגד בחורי הישיבות שיושבים ולומדים תורה. אנחנו קוראים קריאה אחרונה לציבור הדתי, אל תתנו להם את זה. למרות חילוקי הדעות שיש בינינו - אנחנו אחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.