רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2024

'ועד הצניעות' בקרית יואל נגד ה'בחור הויז' של האהרוני תובעת ממנו להסתלק מקרית יואל


 די שרעקליכע פרשה אין קרית יואל ווי א יונגערמאן האט אפג'גט זיין ווייב מיט געציילטע וואכן צוריק און שוין חתונה גהאט מיט די מיידל וואס ער האט אריין גענומען אין שטיב, ער איז בערך 20 יאר עלטער פון איר און דער יונגערמאן האט נאך די חוצפה אוועק צונעמען די קינדער פין זיין ווייב און מיט אמאל לאזט ער איר האבן וויזיטעשן. 

אבער מען מיז געבן קרדיט פאר די וועד הצניעות דקרית יואל אז זיי האבן גראד ארויס געלייגט א איסור גמור אויף דעם יונגערמאן, און חאטשיק זיי האבן נישט געלייגט זיין נאמען ווייסט יעדער פונקטליך פון וועמען מען רעדט. 
דער יונגערמאן וועט לכאורה זיך  מיזן אוועק ציען פין קרית יואל ווייל ער און זיין משפחה האבן נישט דארט קיין עתיד, אפילו די סופרמרקט ווי ער איז דער בעל הבית וועט ער מיזן פארקויפן ווייל דער עולם וועט דארט פשוט נישט קויפן.

==================
הוא היה בטוח כי מאחר והוא היה ה'בחור הויז' של האהרוני שלא יחפש צרות אם הוא יפתח את הפה הוא יודע את האמת מה הולך שם בבית, ולכן הוא יכול לעשות מה שעשה. אימץ בת, התאהב בה, גירש את אשתו, ולמרות שהוא 20 שנה מבוגר מהבת המאומצת התחתן עימה ולקח מאשתו את הילדים הם בחזקתו

אבל, ייאמר לזכותם של 'ועד הצניעות' בקריה שהחליטו כי למרות שמסתבכים פה קשות עם האהרוני שביקש להשתיק את הפרשה מחשש שזה יזיק לו, הם יצאו בגלוי למאבק נגדו. ל'בחור הויז' יש סופרמרקט מצליח, עתה רוצים ראשי 'ועד הצניעות' שיחרימו אותו בכל, כולל לא לקנות אצלו עד שיעזוב את הקריה

נראה מה יילד יום!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.