רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ דרעי בהתקפה קשה על הרבנים הספרדים - שלמה רייכמן: דרעי בשבעה על אחיו, גדולי הרבנים הספרדים מחסלים כל סיכוי לחוק גיוס בהסכמה. ולוקחים את הציבור החרדי למחוזות סאטמר.

✅ ש"ס בהתקפה קשה על הרבנים הספרדים, הם לא יחליטו בשבילנו - ‏בהמשך לכנס של הרבנים הספרדים: צריך להדגיש כי זו לא החלטה רשמית, לפחות כעת, של מועצת חכמי התורה. מדובר ברבנים בכירים ובראשם הרב צדקה. זקן חברי המועצת הגר"מ מאיה, כמו גם רבנים בכירים נוספים - לא השתתפו בכנס.

✅ למרות הגזירות והקיצוצים על הישיבות, הפקחים ממשיכים להגיע  בקפידה לביקורים בישיבות שונות, אתמול ביקרו בישיבות בבני ברק, והבוקר בירושלים.

✅ גלנט במתקפה על ח"כי האופוזיציה בנושא גיוס חרדים: איפה הייתם 20 שנה? איפה היו שרי הביטחון והרמטכ"לים שלכם? עשרים שנה של דיבורים בלי מעשים. קצת כבוד.

✅ יערה שפירא: אחרי שהגיע סוף סוף לדיון ועדת חוץ ובטחון, אדלשטיין נזף בראש אכ"א כשנודע במהלך הישיבה שגלנט החליט להוציא צווים לחרדים: "לא תקין שראש אכ"א מספר בועדה שהוא עדיין לא יודע מתי ולמי יישלחו צווים ובמקביל שר הביטחון מוציא הודעה שהם נשלחים". האלוף עשור לא השיב, אך לדברי הח"כים "נראה מופתע"

✅ מיכאל שמש: בכירים באגודת ישראל לוחצים להוביל לפרישה מהממשלה תוך שבועות. אגודת ישראל העבירה לנתניהו בדרישה ברורה: לאשר את חוק הגיוס עד סוף המושב. בהתחשב בכך שהמושב נגמר בעוד כשבועיים פחות או יותר, זה נראה כמו דרישה שלא תמומש

✅ עמית סגל: שתי התפתחויות אחר הצהריים מסייעות להישרדות הממשלה: הראשונה, העצובה, היא פטירת אחיו של יו״ר ש״ס. איש לא יעשה משבר בזמן שהוא בשבעה. השניה, העובדה שהצבא מוציא כרגע צווים רק למספר מוגבל, עד אוגוסט. היכולת להפיל את הממשלה או לפזר את הכנסת מוגבלת עד רביעי הבא, כי שבוע אחר כך נתניהו ממריא לוושינגטון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.