רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 ביולי 2024

צימוקים

 

✅ אתר ׳כיפה׳: רצועות התפילין של יד ושל ראש שאותן הניח הגר״ח קנייבסקי מוצעות למכירה פומבית. מחיר הפתיחה של התפילין הוא 2,000 דולר, וההערכה היא שיימכר במחיר של בין 5,000 ל-10,000 דולר.

✅ הציבור נקרא להתפלל עבור הגאון רבי אברהם שמואלביץ שליט"א מראשי ישיבת מיר בנו של הגאון רבי חיים שמואלביץ זצ"ל .  הוא מורדם  מונשם במצב קריטי לאחר החייאה. נא להתפלל הרב אברהם צבי בן חנה מרים לרפואה שלימה במהרה.

✅ בחסדי ה': הרב ישי אנגלמן מישי' מעלה אדומים שנפצע קשה בלחימה בעזה, התעורר ושוחח בקצרה עם הסובבים אותו. התפללו לרפואת ישי בן מרים.

✅ יש בלאגן שלם באלעד על חתונת ויזניץ-מרכז . אמנם העירייה אישרה בלית ברירה את החתונה הזו . ראש העיר רצה לבטל אותה אבל בבציק ישב על דרעי שישב על בוטבול ולא הייתה ברירה והעירייה אישרה את זה קואליציה ואופוזיציה כאחד . אבל התושבים מנסים ע"י עתירה לבית משפט לבטל את זה

✅ הנשיא מיילי הארגנטינאי השתתף בחשאיות בכינוס לקראת הילולת האדמו"ר מליובאוויטש. הנשיא ישב בפינה צדדית בקומה העליונה באודיטוריום בבואנוס איירס, בעקבות בקשתו האישית שהופעתו לא תתפוס את תשומת הלב של אלפי המשתתפים והכינוס לא יחרוג מהנושא

✅ שליח חב"ד בבונוס איירס הרב חיים אויירכמן בקול ברמה: "מזכיר הנשיא מתקשר אלי, הנשיא רוצה להשתתף באירוע 30 שנה לג' תמוז. הדרישה שלו היתה שהוא ישב באירוע כאחד האדם. רק בסוף האירוע אנשים התחילו לשים לב שהוא שם. לא האמנו, אבל הוא השתתף כל האירוע במשך שעתיים" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.