רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ מרדכי הלפרין ('קול חי') בחצות בסקופים: בימים האחרונים החלו לקדם מכתב דרמטי בחתימת כל ההנהגה הרוחנית החרדית בקריאה להחרים את רשויות הצבא וצווי הגיוס באופן גורף. הדיונים כרגע הם עם האדמו"רים מגור וויזניץ על המשמעויות הפרקטיות של המהלך.

✅ יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין: יש רק מקום אחד שמנסחים בו חוק גיוס, וזה בוועדת החוץ והביטחון. מתחילים לעבוד על נוסח הסעיפים ברביעי, מוזמנים כולם מאזרחים ועד ראש ממשלה.

✅ אדלשטיין בוועדת החוץ והביטחון: בלי בהירות בנוגע לחוק הגיוס, לא נמהר לאשר את חוק הארכת השירות

✅ הודעת וועחו"ב: נכון לעת זו, אין כל אינדיקציה למנגנון מסודר או קריטריונים ברורים באשר למי שצפוי לקבל את צווי הגיוס. מהלך שכזה צפוי לעורר כאוס מוחלט בקרב החרדים. כמו כן, לא ברור מה מעמדם החוקי של הצווים, שכן אין כל גיבוי חוקי באשר לסלקציה שצה"ל צפוי לבצע בשליחת הצווים. נכון לרגע זה כלל לא ברור אם מדובר בבחירה שרירותית במתגייסים או שיש קריטריונים כלשהם העומדים מאחורי בחירת המזומנים לגיוס.

✅  יצחק גולדקנופף: "אני רואה בחומרה רבה את התקיפה של נציגי צה"ל הלילה בעיר בני ברק, על ידי גורמי שוליים סהרוריים שלא מייצגים את הציבור החרדי ואת תושבי העיר. אין שום מקום למעשי אלימות הנוגדים לחלוטין את תורתנו הקדושה, "דְּרָכֶיהָ דַרְכֵי נֹעַם וְכָל נְתִיבוֹתֶיהָ שָׁלוֹם'".

✅ יעקב ריבלין בחצות בסקופים: נתניהו מבין שלא יוכל להעביר תקציב 2025 וברור לו שבן גביר וסמוטריץ לא יתנו לו לחתום על עסקה עפ"י מתווה ביידן, לכן הוא נכנס למוד בחירות והקמפיין שלו זה תעמולת השמאל שגובלת ההסתה לרצח. את הרעיון הוא לקח מנסיון ההתנקשות בטראמפ.

✅ מצלמות בבני ברק: בדיקת מבקר המדינה העלתה התנהלות לקויה בבני ברק בנוגע לשמירה על מצלמות אבטחה של העירייה. לפי המבקר, העירייה לא משתמשת בכל הכלים העומדים לרשותה כדי להגן על פרטיות התושבים ולא עומדת בהנחיות הרשות להגנת הפרטיות בנוגע למצלמות מעקב. (12).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.