רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ ח"כ משה פסל ('הליכוד') בחצות בסקופים: ההסתה היא לא בסדר מכל צד ממנו היא מגיעה. לפיד צבוע, גם הוא כשהיה רה"מ קיים ישיבת ממשלה על ההסתה נגדו. אני מצפה מהיועמשי"ת שמתוקף סמכותה להורות על חקירה, שתטפל בחומרה בהסתה שעלולה לבא לכדי מעשה. כרגע היא לא עושה את עבודתה.

✅ בנצי רובין: בלתי נתפס: הסכום שהמדינה מימנה לייצוג משפטי למחבלי ה-7.10 עד כה מוערך ב-1 מיליון ש"ח -  כך נחשף בוועדת החוקה. ועל רקע זה, הוועדה אישרה פה אחד לקריאה ראשונה את החוק למניעת מימון ייצוג אסירים ביטחוניים. לפי הצעת החוק שכרו של הסניגור ישולם מכספים שיילקחו מכספים מוקפאים שנועדו לרשות הפלסטינית

✅ גורמי מודיעין אמריקנים ל-CNN: “מאמינים כי סינוואר מסתתר במנהרות מתחת לעיר חאן יונס והוא זה שמקבל את ההחלטות המרכזיות לגבי המו״מ מול ישראל”

✅ בארה"ב רצו להטיל סנקציות על שלמה שריג מ"צו 9" ובטעות הטילו סנקציות על אזרח תמים בשם אביעד שלמה שריג שמשרת בצה"ל.

✅ לאחר בחירת סגן הנשיא: טראמפ נבחר רשמית למועמד המפלגה הרפובליקנית לבחירות ב-5.11

✅ ג'יימס דייוויד ואנס סנאטור מאוהיו, מועמד לסגן הנשיא של טראמפ, הוא ידיד גדול של העם היהודי. לפני חצי שנה הוא השתתף בשמחת שבע ברכות של העסקן החסידי הרב משה מורגרטן מניו יורק ושיבח את המשתתפים

✅ האיש העשיר בעולם, אילון מאסק מברך על מינויו של ואנס לתפקיד סגן הנשיא המיועד טראמפ

✅ ג'יי די ואנס: בן 39. סנאטור מאוהיו. בעבר היה מבקר חריף של טראמפ - אבל בהמשך: משהו השתנה. בהקשר של ישראל: טוען: יש לי קשר חזק אליהם.(עמיחי שטיין)

✅ ביידן הגיב לבחירתו של ג'יי די ואנס כסגן הנשיא של טראמפ: "שניהם הולכים להעלות מיסים למעמד הביניים"

✅ המיליארדר אילון מאסק הודיע שיתרום כ-45 מיליון דולר מדי חודש לתמיכה בקמפיין הבחירות של טראמפ

✅ דיווח בניו יורק טיימס: על רקע הספקות והקולות להחלפתו - ועידת המפלגה הדמוקרטית נערכת לאשר רשמית את מועמדותו של ביידן בשבוע הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.