רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ וואלה: מחקר עומק שערך ׳המכון החרדי למחקרי מדיניות׳: שיעור המומים המולדים בחברה החרדית נמוך ב-36% מהשיעור בחברה הכללית אך  תמותת תינוקות גבוהה כמעט פי שניים. שיעור התחלואה בסרטן מכל הסוגים היה נמוך בקרב חרדים ב-32%, הסיבה נעוצה בכך שהחברה החרדית צעירה יותר

✅ ניר (שוקו) כהן ב'ידיעות': גלנט אומר בשיחות סגורות ש"אם גנץ יוביל אותנו לבחירות על חוק הגיוס, זו תהיה פגיעה בביטחון ישראל".

✅ גורם המעורה בפרטים לניר כהן ב'ידיעות' על משבר הגיוס: "מדובר במשבר פוליטי. נתניהו רוצה לבודד את גלנט מול החרדים, לגרום לו להפוך לפסול בימין ולהפיל עליו את המחדלים שלו עצמו". (ס)

✅ גורם מהמחנה הממלכתי המעורה בשיחות לניר כהן ב'ידיעות': "כשמגיעים לתכלס, החרדים לא מוכנים לשמוע כלום. אתה יושב בחדר עם מקלב ואטיאס ומגלה שהם לא מוכנים לחוק גיוס אמיתי, אפילו לא למשהו שמתקרב לזה".

✅ ׳ערוץ 7׳: לאחר שהורשע בהסתה לגזענות - ביהמ״ש גזר על בנצי גופשטיין 260 שעות עבודות שירות ומאסר על תנאי של 4 חודשים למשך 3 שנים. גופשטיין אמר בעצרת הזיכרון למאיר כהנא כי הערבים הם סרטן.

✅ נתניהו: הרצח המתועב של הנער בנימין אחימאיר הי"ד הוא פשע חמור. קורא לאזרחי ישראל לאפשר לכוחות הביטחון לעשות את עבודתם באין מפריע, כדי שנוכל לבוא חשבון עם הרוצחים וסייעניהם.

✅ דיווח ב-NBC: ביידן אמר לנתניהו במהלך שיחתם הלילה כי "מכיוון שהמתקפה האיראנית גרמה לנזק מינימלי בחיי אדם ורכוש - ישראל צריכה לראות בזה ניצחון ולא להגיב" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.