רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ איראן שיגרה לעבר ישראל 185 כטב"מים, 110 טילי קרקע קרקע, 36 טילי שיוט במהלך התקיפה הלילה. מרבית השיגורים בוצעו מאיראן, חלק הגיעו מעיראק ותימן.
כולם יורטו ב"ה. (ניו יורק טיימס)

✅ גיוס מילואים אירגון אש דת : מיכאל שמש: הממשלה תאשר ביום ראשון את חוק מירון (הוראת שעה) שיאפשר למשטרה להגביל את הכניסה להר בל"ג בעומר.

✅ טיוטת חוק הילולת הרשבי במירון.
 לפי החוק בין היתר: השר פרוש יקבע כמה יקבלו היתר כניסה להילולה, אישורי הכניסה ינתנו על ידי רכישת כרטיסי נסיעה להילולה. השר יוכל לתת אישורים נוספים לחסידויות וקהילות שיש להם קשר ארוך להילולה.

✅ הממשלה אישרה את הצעת החוק של משרד ירושלים ומסורת ישראל שתסדיר את ניהול הילולת רשב"י בל"ג בעומר תשפ"ד בהר מירון. מטרת החוק היא להבטיח את קיום האירוע בהתאם לחוק, תוך שמירה על ביטחון המשתתפים וללא פגיעה במסורת רבת השנים של השמחה במקום

✅ בעקבות ביטול ישיבת הממשלה: השרים אישרו היום במשאל טלפוני את חוק מירון

✅ הסקופים בפרסום ראשון: נשים חרדיות שהגיעו לביקורי משפחות בכלא מעשיהו תיארו מצב משפיל כאשר נאלצו עפ"י בקשת אנשי שב"ס להסיר את כיסוי הראש במהלך בידוק בכניסה.

✅ עוד בפרסום ראשון בסקופים: עפ"י עדות של אחת הנשים, רק נשים חרדיות הושפלו בכניסה למעשיהו זאת בשעה שנשים ערביות לא התבקשו להסיר מטפחות במסגרת הליך הבידוק בכניסה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.