רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 באוקטובר 2023

מבזקים

 

✅ נתניהו לנשיא ביידן: "העולם רואה את התמיכה שלך בבהירות. נרצחו 1,400 איש, העולם צריך להתאחד להביס את חמאס כפי שהעולם הביס את דעאש".

✅ ביידן: רציתי להיות היום פה מסיבה פשוטה. כדי שכולם יידעו שארה״ב ניצבת לצד ישראל

✅ ביידן: לעומת מה שעשה חמאס אפילו דעאש נראים הגיוניים.

✅ ביידן: חשוב לוודא שאתם מקבלים מה שאתם צריכים כדי להגן על עצמכם ונוודא שזה מה שיקרה.

✅ ביידן: חשוב לזכור שהמפלצות האלה לא מייצגות את כל הפלסטינים.

✅ ביידן: אני עצוב ונרגז מהפיצוץ בבית החולים. זה לא נעשה על ידיכם!

✅ ביידן: לעם בישראל אני רוצה לומר שאני גאה להיות פה כשאני רואה את האומץ המדהים שלכם.

✅ הנשיא ביידן בהצהרה: בזמן השואה העולם עמד מנגד, אנחנו לא נעמוד מנגד. אין חשיבות גדולה מלהחזיר את החטופים הביתה. הטרוריסטים חשבו שיצליחו לשבור את רוחכם, אבל הם לעולם לא יצליחו.

✅ הנשיא ביידן בנאום פרידה: כמו שאחרי מות משה התחלתם לקרוא ׳בראשית׳ בשמחת תורה. ככה אחרי האסון אתם קמים

✅ ביידן: אני לא יכול לספר הכל אבל שתדעו שכנשיא ארה״ב אין נושא בעדיפות עליונה יותר משחרור החטופים

✅ ביידן: מתקפת הטרור היא כמו 15 מתקפות על התאומים ביחס לגודל האוכלוסייה :

✅ ביידן: ביקשתי מהקבינט הישראלי שיאפשרו סיוע, כמובן בתנאי שלא יגיע לחמאס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.