רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 בספטמבר 2023

ווארטים

 

📌שניים השתדכו כל צד הבטיח להביא 50 אלף דולר נדוניה לחתונה
צד החתן מגיע עם מזוודה גדולה, המחותן האבא של הכלה שואל מה זה, הוא אומר הבאתי את הנדוניה, האבא של הכלה מסתכל ושואל, מה הבאת סינגלים דולרים בודדים, ואבא של החתן אומר לא, תפתח ותראה. פותחים רואים שופר ישן. האבא של הכלה שואל אותו מה זה, והוא אומר זה השופר של הבעל שם טוב, תקח את זה תרד לאיסט סייד בפינת רחוב איסט ברודוויי ותכריז כי זה השופר של הבעל שם טוב וכל מי שרוצה לתקוע בו צריך לשלם 100 דולר, ותראה איך שתוך כמה שעות יש לך את כל החמישים אלף
ואז אומר האבא של הכלה לשמש שלו תכניס את הנדוניה שלנו, גם הוא הביא תיק ופותחים ויש שם טלית קטן ישן, האבא של החתן שןאל מה זה? והוא אומר זה הציצית של אברהם אבינו, תרד עם זה לאיסט סייד ותכריז כי אלו הציצית של אברהם אבינו וכל מי שרוצה לברך עליו צריך לשלם מאה דולר ותוך כמה שעות יהיו לך כל החמישים אלף
ואז נזעק השדכן ושאל ומה יהיה איתי מי ישלם לי? אמרו לו המחותנים, אתה תוכל לתקוע ולנשק בחינם

📌ראיון עבודה בחנות נעליים*
מראיין: אם קטן עליו הנעלים מה אתה עושה?
אני: אומר לו שזה מתרחב..
מראיין: התקבלת !

📌לפני חצי שנה ביטלתי מנוי שלי על עיתון ימני בגלל כתבה נגד סרבנות. עכשיו יש עוד מאמר. מה עושים?
ת - מפסיקים להציץ בעיתון של השכן

📌נוצרי, סיני, מוסלמי ויהודי יושבים בבית קפה בשישי בבוקר ומשוחחים. הנוצרי אומר: "התאגיד שלי כל כך מצליח, שמחר אני הולך לקנות את רשת סטארבאקס!" הסיני אומר: "המפעלים שלי כל כך רווחיים, שמחר אני קונה את ג'נרל מוטורס!" המוסלמי אומר: "יש לאבי כל כך הרבה כסף מעסקי הנפט, שמחר אני קונה את פייסבוק!" השלושה מסתכלים על היהודי ומחכים לראות מה הוא יגיד. היהודי מסיים את הקפה שלו בשקט, מניח את הכפית על השולחן ואומר: "מצטער חברה, אני לא מוכר בשבת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.