רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 ביוני 2023

ווארטים

 

📌ערוץ 13: 400 משתתפים בחתונת גור
ערוץ 12: 511 איש לפי מומחה מודד קהל

📌כורדי מתקשר למשטרה אומר להם :תשלחו לי מהר פורץ האוטו שלי ננעל עם המפתחות בפנים.
המשטרה:תוך 10 דקות אנחנו מגיעים
הכורדי: בסדר אבל תיזדרזו כי מתחיל לרדת גשם והגג של האוטו שלי פתוח.....

📌הוא פונה למלאך בשער וכועס:
"הייתי באמצע עבודה על תיק של מיליונים, ואתם לוקחים אותי סתם כך?!
וממה אני מת פתאום? אני אתבע אתכם!"
מביט המלאך במחשב, מחייך ואומר לעורך הדין: "מה אתה רוצה, אני רואה פה שנפטרת בשיבה טובה".
"סליחה??!!", משתומם עורך הדין, אני בן ארבעים!!!"
"יכול להיות", צוחק המלאך, "אבל על פי חישוב שעות העבודה שחייבת את הלקוחות שלך, אתה בן 172"...

📌המורי התימני שאל את הילדים למה נחרב בית המקדש
הילדים שתקו ולא ידעו את התשובה ,
המורי אמר להם הוא נחרב בגלל שנאת חינם,
קם זכריה הקטן ואמר איך אפשר לשנוא דבר שהוא חינם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.