רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ 'חדשות 12': שר המשפטים יריב לוין בשיחות סגורות: "הקפאת החקיקה משמעותה מסמוס הרפורמה וקבורתה, ומפה נסללה הדרך לפירוק הממשלה – לא במובן המיידי, אלא כתהליך"

✅ יעקב ריבלין: האירוניה מתה מצחוק. אביגדור ליברמן, האיש שמאה ושמונים מאנשיו נחקרו במשטרה ,נגד עשרות הוגשו כתבי אישום , ושמונה יושבים בכלא-יוצא להפגין נגד החלשת מערכת המשפט

✅ השר בן גביר במתקפה: ״אותה יועמ״שית שמגוננת על איימן עודה, עופר כסיף, רון חולדאי, אהוד ברק, אהוד אולמרט ודן חלוץ ממהרת לחקור חבר כנסת שהבהיר בצורה חד משמעית שהתכוון לכך שצה״ל יעשה את העבודה ולא שאזרחים יקחו את החוק לידיים. דין אחד לימין ודין אחד לחלוטין לשמאל והוכחה מובהקת לנחיצות הרפורמה״.

✅ שמחה רוטמן: שמעתי שליברמן מתנגד לרפורמה, וגם לא מגיע למו"מ. אני מוכן לאמץ את החוק של ישראל ביתנו שאומר שהמקסימום שבג"ץ יכול לעשות לגבי חוק זה לתת הצהרה שהוא לא תואם את חוקי היסוד, כמובן לא לבטל אותו, וגם זה בהרכב של 13 שופטים לפחות. הרי לא ייתכן שהוא תוקף את הרפורמה מפוזיציה...

✅ נתניהו: זכות ההפגנה אינה הזכות לאנרכיה. לא נקבל אלימות נגד שוטרים, חסימות כבישים והפרה בוטה של חוקי המדינה. אני נותן גיבוי מלא לשר לביטחון לאומי בן גביר, למפכ״ל המשטרה ולשוטרי משטרת ישראל, שפועלים נגד מפרי חוק שמשבשים את שגרת החיים של אזרחי ישראל.

✅ אילנה דיין בתחקיר מטלטל הערב בתכנית "עובדה" חושפת את מקורות המימון רבי העוצמה של ארוגוני המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

✅ יעקב ברדוגו ב׳גלי ישראל׳: ״יש מבחינתם ׳הם ואנחנו׳ זו המציאות של יאיר לפיד, אין עם אחד. אין לי ספק שהרפורמה תעבור אבל מה שנערכים הוא לשלב הבא, שמעתי זאת לפני שבועיים ושתקתי כי חשבתי שזה מטורף אבל יש מקום לדאגה, הם נערכים להעברת השלטון מהממשלה אל בית המשפט״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.