רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ ח"כ בועז ביסמוט לזיגמן וסודרי בקול ברמה:
"הרפורמה טובה, מצד שני אני רוצה הידברות, המפגינים לא אויבים שלי, יש לי ביקורת על המארגנים שלא רוצים לדבר.
יש לנו 64 מנדטים להעביר אותה, אירועי השבוע מראים כמה היא נחוצה"

✅ עוד מח"כ בועז ביסמוט לזיגמן וסודרי בקול ברמה 
" אנחנו לא מדינה ככל המדינות, כשרואים את המצב הגיאופוליטי, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו קרע בעם. אבל הרפורמה תהיה

✅ ח"כ חנוך מליביצקי לגרודקה בקול ברמה:
"בעיני היועמשי"ת עושה כל מה שאפשר כדי שיפטרו אותה, ההתנהגות שלה לא סבירה, יו"ר הועדה גרוניס אמר שזה כמו למנות מ"פ לרמטכל וברור שהיא מנוהלת על ידי סער שאיבד כל גבול והוא היד שמנענעת את היועמשי"ת "

✅ בנצי ראקוב, ממובילי המאבק לשינוי תכנית קרית גת מע' לגרודקה בקול ברמה:
"שר השיכון הקודם אלקין שינה את תכניות העיר לכזו שהיא מדירה לציבור החרדי. הגשנו בשנה שעברה התנגדויות ששינו את התכניות לכאלו שיכולות להתאים גם לחרדים, הבוקר אושרה שכונה בסדר גודל של ביתר עילית, זה פרויקט גדל שבעתיד הקרוב יצא לדרך"

✅ שפי פז לדודי בן חמו בערוץ 7: "אני הולכת לעקוב צמוד אחרי הסיפור שהיה בכניסה למשרדים של פורום קוהלת. אם מי שעשו את זה לא מקבלים כתבי אישום, אקח את כתב האישום שיש לי בגין סיפור האיחוד האירופי ואשרוף אותו בכיכר העיר"

✅ ינון מגל: משיאי הטרלול. פעילות שמאל הגיעו לאירוע עלייה של הסוכנות היהודית בפריז והפגינו נגד עליה למדינה שעושה רפורמה: "בושה, תעלו לדיקטטורה".

✅ יעקב ברדוגו ב׳גלי ישראל׳: ״אני נגד פשרה, אני בעד הידברות אבל אין פה צד שרוצה הידברות. דרושה כאן גם רפורמה חברתית, בעולם האקדמיה למשל. מנחם בגין עשה הרבה דברים טובים אבל עשה טעות אחת ענקית, שלא החליף את פקידי השלטון אלא הקשיב לנסיכים שהמליצו להחליף את השלטון רק מלמעלה״.

✅ עוד מברדוגו ב׳גלי ישראל׳: ״נתניהו חייב לתפוס את ההגה עכשיו, עם כל הכבוד ליריב לוין - 2.5 מיליון אנשים בחרו בנתניהו כראש ממשלה, הוא כיום מנהיג המחנה. הוא צריך לומר בקול ברור - יועצת משפטית לא תנהל אותי, לא הנבצרות תנהל אותי. נתניהו צריך לומר זאת ולקחת את השליטה - אחרת אין פתרון״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.