רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 בפברואר 2021

צימוקים


מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין בהוראה לראשי הישיבות לקראת ימי הפורים - "ראוי לדאוג שבחורי הישיבות לא יסתובבו כלל בפורים, ורק להוסיף בלימוד התורה ובכך נינצל מהמגיפה".

מדברי מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין על פורים: "השנה ראוי אף יותר מכל שנה שכל ראשי הישיבות ידאגו שהתלמידים יישארו בימי הפורים בישיבה וילמדו, ולא יסתובבו בבתים כלל, גם לא בעת סעודת פורים".

 מזכיר בית דין רבני חב"ד, הגאון החסיד רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי, רבה של נחלת הר חב"ד קובע - "מותר להכניס לבתי הכנסת רק מתחסנים ומחלימים - מי שלא מתחסן גורם לריבוי שפיכות דמים".

כהוראת גדולי ישראל. מחוץ לישיבת מיר בירושלים מאות אברכי ותלמידי הישיבה מתחסנים בחיסון נגד נגיף הקורונה ע''י צוותי מד''א.

ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי בהתבטאות דרמטית "מלמד שלא מסכים להתחסן - לא ראוי להיות מלמד" וזאת במענה לשאלה האם מותר להוציא מלמד לחל"ת מאחר ולא התחסן "זה לא שאלה של חושן משפט, הוא לא ראוי"! 

הבוקר בטיסת חילוץ מניו יורק: הגר"ד יוסף, והגר"י חברוני

בני משפחת מרן הגר"י שיינר מפרסמים הבוקר ב'יתד': "ידוע ומפורסם גודל זהירותו בעניינים שבין אדם לחבירו. אשר על כן באנו בבקשה מכל מי שהיה לו שייכות עמו שיאמר בפה מלא שמוחל לו במחילה גמורה על כל פגיעה בין בממון בין בגוף בין בנפש. ומי שיש לו תביעת ממון שיפנה לטלפון 0533121115.

חובת החיסונים! הגאון רבי אשר ויס בראיון ל'יתד': "מתנגדי החיסונים מספרים עובדות לא נכונות, אל תשעו לדברי שקר! בחיסון הזה אין סכנה כלל! קול דמי אחינו זועקים אלינו מחדרי בתי החולים ומהאדמה. הוכח מעבר לכל ספק שהחיסון זו הדרך היחידה לעת כזו למנוע את התפשטות המגיפה".

ליקווד: ראשי ישיבת ליקווד בראשות הגר"י אולשין, הגר"ד שוסטל, הגר"י ניומן והגר"מ קוטלר ורבני הקהילה פרסמו 'קול קורא' מיוחד עם הנחיות קפדניות לפורים עקב נגיף הקורונה, "להימנע ממסיבות גדולות, ולמעט מלהסתובב בפתחי הבתים". מסיבת פורים בישיבה בוטל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.