רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 בפברואר 2021

מבזקים

 

חריש: בעקבות חוק העזר המתיר פתיחת עסקים בשבת, עשרות רבנים סרוגים במכתב מיוחד בו הם מזכירים: "חלול השבת בפרהסיה הוא פצע עמוק לחיי האומה בארצנו". יצויין כי ח"כ בצלאל סמוטריץ תמך בראש המועצה נגד עמדת גדולי הרבנים.

בשורות טובות: כל הערים החרדיות הפכו מאדומות לכתומות מלבד עמנואל. הערים הכתומות בני ברק, מודיעין עילית, ביתר, אלעד, רכסים וקרית יערים. (הקו החרדי).

‏ירידה משמעותית בתחלואה בקורונה בחברה החרדית: 14% מכלל החולים הם חרדים, 11.2% מהבדיקות במגזר - חיוביות

משטרת ישראל סגרה את תלמוד תורה אילת השחר ופיזרה  את התלמידים

מנתונים לא סופיים של הלמ"ס עולה כי בחודש ינואר נפטרו 5233 בני אדם, זהו מספר הנפטרים הגבוה ביותר בחודש אחד בישראל ב20 השנים האחרונות לפחות, וגבוה ב-649 יותר משנה שעברה. זאת למרות ירידה משמעותית בתחלואת חורף רגילה.

ההסכם השקט שנרקם בין 'דגל' לציונות הדתית שכל אחד יפעל בקהלים שלו מאיים להתפוצץ בעקבות סיור של סגן השר פרוש ביצהר. ב'דגל' נמנעו עד כה מלהקים מטה בדתי לאומי, במפלגתו של סמוטריץ' פועלים בנתיים רק בקרב קהלי חב"ד, וחרדים שבין כה לא יצביעו למפלגות חרדיות.

סגן השר פרוש מלווה את המתיישבים במשך כמה עשורים ובכל בחירות ניתן לראות הצבעה ליהדות התורה בגלל פעילותו הרבה במהלך כל השנה ולא רק לקראת הבחירות. הטענה אינה מובנת אם בציונות הדתית מסכימים שלא לפעול בציבור החרדי, מדוע הם שכרו יחצן חרדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.