רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 ביוני 2020

מבזקים

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
לפני מספר ימים הגשתי תלונה למשטרה על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי. היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי. מתי התקשורת והשמאל, שלא מפסיקים לרגע לנסות להפיל ראש ממשלה מהימין, יגנו סוף סוף את ההסתה הפרועה והבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי?

יניב קובוביץ מ'הארץ' צפוי לפרסם בימים הקרובים תחקיר נגד בני גנץ, לדבריו גנץ איים עליו בתביעת דיבה

׳ערוץ 13׳: הרשת סוערת בעקבות תסקיר שהופץ לשרי הממשלה שמאפשר לשוטר להיכנס לבית פרטי ללא צו ומאפשר להשתמש בכוח לאכיפת התקנות גם בבתים פרטיים

עוד מ׳ערוץ 13׳: לפי התסקיר שהופץ - הממשלה תוכל לקבוע עבירות ללא אישור הכנסת והשר הממונה על החוק יהיה ראש הממשלה

‏הדיווחים על מתקפת הסייבר בין ישראל לאיראן : הפייננשל טיימס מדווח: ההאקרים האיראנים שתקפו את מתקני המים בישראל - תכננו להעלות את כמות הכלור במים לרמה שתסכן חיי אדם. גורמים ישראליים אמרו לעיתון שהפגיעה בנמל האיראני בתגובה, הייתה "מתקפה קטנה, תזכורת לכך שאנחנו כאן"

גודי סילמן מנהל לישכת ראש עיריית ב"ב לגלסנר ב'קול ברמה': יש עלייה בכמות החולים. נראה את זה בימים הקרובים. חידשנו את האכיפה העירונית. המטרה למנוע התפרצות של גל שני. היום ניתנו דוחות אזהרה, החל ממחר ינתנו דוחות על 250 שקלים גבאי בתי כנסיות של ידעו להבטיח שפעילות הקודש תיעשה בצורה תקנית, יקבלו קנס כספי:

הזייה: מאפייה ידועה בבני ברק שבניהול חסיד גור הרחיק שני עובדים עקב שהשתתפו בתפילות חג השבועות בביהמ"ד הגדול של בעלזא בירושלים, ללא שהיה להם תסמינים כלשהם או שהיו חשופים לחולה מאומת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.