רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 ביוני 2020

איך מצאו את מסמכי הוועדה?

מאת גערער

עם הקמת הוועדה ביקשו מהרבנים לתת את כתובת המייל שלהם לשאלות משותפות או לפתוח כתובת ייעודית לנושא החשוב.

אברהם בנימין הקנאי שבחבורה שרגיל בהקלטות ושימור של כל חומר פיחד ממקרה של פריצה למייל שלו וכדומה ואמר שאין לו אימייל בעיקרון והוא גם לא יפתח אימייל - גם לא לזה.

על אתר תפקיד חדש נוסף לינקלביץ המזכיר המסור, מעתה ימסור הוא לקומדנט המקליט העתקים מודפסים ממה שנשלח במייל כל פעם בהגיע הקומדנט המקליט להתייעצות בקודש פנימה בירושלים.

נסיונות נואשים ומרוץ נגד הזמן נפתח מהרגע שזילברברג המקליט קם לצאת מהישיבה אצל מורנו ר' דניאל . בעודו מחפש את השקית עמה נכנס לישיבה. ימינה ושמאלה... על הכסא והשולחן... על הכיור לנטילת ידיים ושוב חוזר חלילה כסא שולחן ומתחת לגמרא שעל השולחן. השקית איננה!

פניו של המקליט חוורו מורנו ר' דניאל שואל אם קרה משהו?! הוא עונה לא משהו ... רק השקית שנכנסתי איתה לכאורה איננה. המשגיחים מאמרי אמת ומורנו ר' דניאל נרתמים לחיפושים, ר' ליפא מנסה לתת עייצעס איך להיזכר איפה הניח, אך ללא הועיל . חיפושים של כמה דק' נוספות שמעלים חרס והשלושה יוצאים מהבית כשמורנו ר' דניאל מפטיר לאברהם בנימין "אויב איך וועל טרעפען איך וועל דיך רופען" (ובתרגום חפשי: אם אמצא; אצלצל אליך)

בעוד דלת המעלית נסגרת מתאנח הקומדנט בפני המשגיחים באמרו "אם הוא ימצא את זה, זה כבר מאוחר מידי" הם בהשתתפות בדאגה שואלים אם היה שם דברים יקרים "רעבענס אזאך" מפטיר הוא לעומתם בחצי פה ובהתנשאות.
----
ובאותו זמן המונית שהביאה אותם אל הפגישה בירושלים נכנסת לבני ברק מסיימת נסיעה אחרת כשעל הקו מחייג אברהם ישעיה גולדפלם תגיד לי נהג שואל הוא בנחמדות אולי שכחנו אצלך שקית שחורה עם ניילונית עם כמה מסמכים.

הנהג עונה לו מיד כן כן ישב פה מקודם יהודי שנראה כמוכם בהשגחה פרטית תפסתי נוסע חזרה מיד כשאתם ירדתם הוא נסע לאשדוד המתנה של שעה והרגע נכנסנו לבני ברק.

הוא היה עסוק בדרך עם השקית והמסמכים נכנסנו לאשדוד הוא יצא איתה עכשיו בכניסה לבני ברק כשירד השאיר את זה כאן . צפצפתי לו מהחלון ששכח שקית אמר שזה לא שלו וכנראה נשכח מהנסיעה הקודמת. נס שצלצלת מסיים הנהג בפאתוס!  

אכן נתת ליריאך נס להתנוסס! אין כמו אור השמש עבור היראים שבקרבנו שיבינו מה הכוונה "רעבענס אזאך" ועד כמה מסירותם של רבני הוועדה לשמור עלינו ולהאיר לנו את הדרך .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.