רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 באפריל 2019

מבזקים

סגן השר ליצמן למען כלל הציבור! תחקיר בגלובס בדק ומצא: “ליצמן צדק כשאמר כי אף מפלגה, למעט יהדות התורה, לא הכניסה סעיף בנושא בריאות בהסכמים הקואליציוניים”

'הארץ': בכנסת הבאה יכהנו 22 חברי כנסת ממפלגות דתיות. לצדם יש עוד עשרה ח"כים - חרדים וסרוגים: בליכוד יש שבעה - בהם שלמה קרעי, ובכחול לבן יש ארבעה, בהם עומר ינקלביץ' החרדית. סה"כ 33 חברי כנסת דתיים.

עמית סגל: "‏חוץ ממלחמות יהודים אופייניות, מה ההיגיון של רפי פרץ והבית היהודי לריב עם סמוטריץ? יחד, ששת המנדטים שלהם מחזיקים במפתחות הקואליציה. לחוד, אלה שתי סיעות שוליות שאפשר גם בלעדיהן. האם תסביך הנחיתות מנתניהו שוב ידפוק את המפד"לניקים?".

בן כספית על מינוי ניסנקורן: ‏מי שממנה אדם נטול כל נסיון פרלמנטרי, שלא מכיר אופוזיציה וקואליציה מבפנים, שלא התרוצץ בוועדות ובנה בריתות, לתפקיד יו"ר סיעה בת 35 ח"כים, מוכיח שאינו בשל להיות רה"מ.

אברי גלעד בהתייחסות לדבריו שעוררו סערה לשרון גל ברדיו דרום, חיפה וגלי ישראל: "‏אני לא עובד אצל אף אחד, אני לא מאמין במיוחד באף אחד, אני לא שייך לאף מחנה, אני פשוט לא יכול לשאת יותר את השקרים של השמאל העולמי, של הליברליזם העולמי שאם פעם הייתי שייך אליו לגמרי - משעה שהוא וויתר על האמת, אין לי חלק אליו."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.