רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 באפריל 2019

מבזקים

שינויים דרמטיים מהשעות האחרונות - 4 מתוך 7 קלפיות שלא נספרו עודכנו כבר בועדת הבחירות ובהם יש קרוב 600 קולות למחל. לג' יש בקלפיות אלו רק 8 קולות. הפער צמוד ביותר. גם אם השופט יקבל את התיקונים מקלפיות באשדוד חיפה וברכיה. נותרו 4 קלפיות שבהם יש תוספת חיזוק משמועתי לליכוד ואין בהם ליהדות התורה, כך שכמעט ואין סיכוי למנדט השמיני.

בתום ישיבת החכי"ם של 'דגל' מהבוקר הוחלט להקים צוות של עוזרי חברי הכנסת שיגבשו את מסמך הדרישות לצורך שיחות המו"מ עם הליכוד. לאחר גיבוש המסמך ייפגשו עם החכי"ם של 'אגודת ישראל' כדי לתאם עמדות.

המקום החרדי היחיד בארץ שיהדוה״ת ירדה בקולות זה קרית יערים טלז סטון. מקורבי משפ׳ ראש המועצה הקודם אברהם רוזנטל ז״ל - ״בני המשפחה, המקורבים והידידים החליטו הפעם כולם להצביע לש״ס במקום יהדוה״ת״.

הכירו את הנציגים החרדים שעשויים להפוך לחברי כנסת במסגרת חוק הנורבגי - בש״ס: משה אבוטבול, אוריאל בוסו, שלומי דאהן, נהוראי לחיאני, יעקב זכריהו ונתי חייק. ביהדוה״ת: יצחק פינדרוס, אליהו חסיד, אליהו ברוכי ובנימין הרשלר.

דפנה ליאל: דרישות קואליציוניות של ליצמן בתחום הבריאות - עדכון שנתי של תקציב הבריאות, תכנית חרום לשיפור במחלקות הפנימיות וחדרי מיון, הגדלת סל התרופות ל700 מלש”ח, סה”כ 5 מיליארד שקל ל5 שנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.