רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 בינואר 2019

מבזקים

סגן השר ליצמן בגל"צ: בניגוד לאחרים שכל הזמן מתפלגים אני מקווה שהאיחוד עם 'דגל', ש"ס, "הפלג" ואלי ישי יצא לדרך. עמית סגל: "הרב קנייבסקי אמר להתאחד איך אתם לא מתאחדים?". ליצמן: "לכל אחד יש את מועצת גדולי התורה שלו, אני מכבד את ההצעה שמתקדמת יפה בכפוף להצעה של המועצת שלי".

עוד מליצמן בגל"צ: יש מו"מ בין 'דגל' ל'אגודה'. גם במידה ולא יהיה מפץ חרדי, אני מעריך שנלך יחד עם 'דגל'. לנתניהו אין קשר למפץ החרדי, הוא לא ידע מזה.

סגן שר הבריאות ליצמן בגלצ לדקל-סגל: למדנו מהבחירות לרשויות ואנו יודעים להתאחד. נחליט בהמשך לגבי הפרטים ולא נעשה מו"מ בתקשורת.

סגן שר הבריאות ליצמן בדקל-סגל: אנחנו בעד מהלך אחדות חרדית כללית. קיבלנו הצעה כזו ואנו שוקלים בחיוב. מדובר במהלך שיכלול את כלל הפלגים החרדים. המועצות יכריעו.

סגן השר ליצמן על המפץ החרדי ל'משפחה': אחרי מה שעברנו צו השעה הוא אחדות, כנראה שגם נפיק רווח פוליטי. צריך להעביר מסר: תם עידן השבטיות. יש מכשולים וצריך עוד לקבל את אישור המועצת, אבל זה מה שהציבור רוצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.