רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 בינואר 2019

מבזקים

ח"כ יעקב אשר בגל"צ: מפלגה חרדית מאוחדת על הפרק - אבל ללא הפלג הירושלמי.

ח"כ יעקב אשר להנדל והורביץ ב׳גל״צ׳ - ״רעיון איחוד המפלגות החרדיות נמצא בבדיקה, אנחנו נבדוק כמה תועלת אלקטורלית יש בזה וגדו״י יחליטו. אם יהיה איחוד הוא יכלול רק את אלו שכפופים למועצות גדולי התורה של דגה"ת, אגו״י וש"ס״.

שרקי בבשבע על המפץ החרדי: ״לנציג מטעמו של הרב מאזוז יובטח שריון בעשירייה הראשונה ובלבד שלא יהיה זה אלי ישי״.

סגן השר ליצמן בגל"צ: אני לא שונא יהודים, אבל לפיד שונא אותי. אני מבטיח כי אני לא אשב עם לפיד באף ממשלה.

סגן השר ליצמן על המפץ החרדי ל'משפחה': אחרי מה שעברנו צו השעה הוא אחדות, כנראה שגם נפיק רווח פוליטי. צריך להעביר מסר: תם עידן השבטיות. יש מכשולים וצריך עוד לקבל את אישור המועצת, אבל זה מה שהציבור רוצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.