רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 בנובמבר 2018

לאחר דבריו של דרעי - חסיד גור שמצביע ליאון מחדיר סכין ללבו של הרבי

אין זו עוד שאלה למי להצביע, מפני שלא ליאון או ברקוביץ על סדר היום, לאחר הדברים הנוראים והמחוצפים שאמר אריה דרעי וביזה קשות את כל הרבנים החל מהרבי מגור שבו פגע קשות כאילו שהוא רק מחפש כבוד, ואף בחכם שלום ור' חיים קנייבסקי פגע הוא עשה מהם סמרטוטים הוא יקבע להם סדר יום ולאן יילכו, השאלה אינה עוד למי מצביעים אלא למי לא מצביעים

אין לי בשורות אלו ענין לעסוק למי צריך להצביע, אני חצוי, בעיני זו נבילה וזו טריפה ואם הייתי עכשיו בירושלים יתכן ולא הייתי משתתף כלל בבחירות האלו מפני שלמי שמצביעים עושים פשע, אבל ההמון הגדול יילך להצביע ולכן כאשר עוסקים אנו בחסידי גור לאחר הדברים שהשמיע דרעי אין עוד ברירה לחסיד גור להחליט למי להצביע, דבר אחד ברור כי למשה ליאון אסור להצביע, מפני שהצבעה בעדו פירושו להכניס סכין ללבו של הרבי

אריה דרעי צריך לדעת כי בשל דבריו לפחות עשרים אלף יהודים חרדים לא יצביעו ליאון, אסור שדברים כאלו יעברו מבלי שתהיה מחאה לא במילים אלא במעשים, וזה יכול להיעשות בקלפי כאשר הדרך הכי בטוחה וחזקה היא כי לליאון לא מצביעים

דרעי חייב לשלם מחר, אם זה עובר מבלי שהוא שילם מחיר כבד על כך, אז ערכם של חסידי גור יורד עד לעפר ואם הוא פגע בכם כאן וזה עבר בשקט ללא תגובה הוא ימשיך ובפעם הבא יכה פי כמה. מדובר באחד הפושעים שחדרו לרחוב החרדי והשתלט עליה, ואין דרך אלא להתמודד עמו כפי שמתמודדים עם שודדים פשוטו כמשמעו

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.